Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 561
Hei!
Lurte på om det er noen som har litt mer kunnskaper om pc enn det jeg har, kunnet hjulpet meg.

Kjøpte en hp for en god stund siden.(Garatien er utgått)
Plutselig så når jeg skal spille, så blir skjermen svart, og sier at den ikke har noe utgangssignal fra pcen.
Men virker som det bare skjer etter ett hvisst tidspunkt etter pcen blir slått på.
Avogtil kan den stå i 1time uten at det skjer noe, og de fleste gangene bare forsvinner skjermbildet. Er ikke noe galt med skjermen(prøvd flere forskjellige)

Noen som har en anelse om hva dette kan være?
Vil si varme. Om du har kunnskaper nok, skru den opp og fjern støv.

atlef.
Har hatt den oppe og blåst ut alt støvet av vifter etc.. Er jo et eksternt skjermkort også, det som er internt tror jeg er skrudd av...
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Du har drivere som er oppdatert?
Sjekk tempratur med ett program når du spiller. Bare ha spillet i "Windowed" mode, og sjekk bort til siden med tempraturen inne i mellom
Bruker du MSI Afterburner så kan du stille på viftehastighet (100% fra begynnelsen av løste problemet med min gamle HP maskin; Kastet for lenge siden). Og du kan sjekke temperaturen ofte