Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2093
Hei!

Sitter i leiligheta på en lørdagskveld uten noe som helst fornuftig å ta meg til, og mens jeg surfer gjennom forumet her så oppdager jeg at det må gå ann å komme seg inn på pcen til noen andre som sitter på samme nettverk som meg!

Bor i et hus med kanskje 4 andre pc'er som er kobla til samme trådløse ruter som meg(Kanskje mer, kanskje mindre! Men vet det brukes pcer i huset over meg!)

Tell me freaks!
Du kommer nok ikke inn i PCene uten videre, men du kan jo sniffe opp trafikken mellom andre PCer og routeren de er koblet til.

http://www.youtube.com/watch?v=tMNPjMsjpfQ

ARP spoofing is the shit
Du kan snike deg bort til datamaskinene, med en USB-minnepen.
Legge inn en liten *hark*trojan*hurk* ! x)
Du kunne jo alltids prøvd deg med et NetBios attack, som vil se at visst de på nettverke ditt har en viss port open, så kan du koble deg til via den, å ha tilgang til alle filene på PC'n deres.
Her er en godt brukbar guide det: http://www.mediafire.com/?mztm2yyjjti

Lykke til!
Du kan jo bruke metasploit, ikke så vanskelig egentlig Først bruk NetCut for å finne hoster, deretter bruker du NMAP for å finne ut hvilket operativsystem de bruker, så hvis du ikke vet hvilken exploit du skal bruke på det operativsystemet søker du bare på youtube "<operativsystem, gjerne med service pack> metasploit", eksempel: Windows XP SP2 Metasploit
Håper det hjelper deg
Noen som kan gi link ?
må bare spørre om noe angåede det samme


Hvordan slike program er å annbefale til vista som er instalert på skolepc ?
Skjønte ikke helt hva du mente der Troika, men hvis det er exploits (sårbarheter) som virker på Vista vet jeg bare om Metasploit.
du kan jo krasje pcer som kjører vista da, exploit i SMB2 (fil og skriverdeling).

jeg har et fiffig program her, smbdie.exe. er så enkelt som å fyre opp cmd, og skrive smbdie 10.0.0.24, for å kræsje pcen med IP 10.0.0.24

finnes også mange andre exploits, prøv med metasploit eller core impact du
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du bare sniker deg inn mens de er på do, og vips!
▼ ... over en uke senere ... ▼
få lokal tilgang og kjør opp proRAT? just for the heck of it!