Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 716
Hei har en modifisert Xbox 360 Elite fikk i dag screen Freeze 3 eller 4 ganger også bare 3 røde lys når jeg prøver og starte den igjen.
Trenger en løsning på hvordan jeg kan fikse dette problemet.

Vennligst ikke kom med at du burde kjøpt PS3 og all den dritten vil bare høre om det finnes en løsning som virker siden jeg ikke har garanti lengere etter som den har vært åpnet av andre enn MS.

Takk =)
Du kan jo i for seg prøve "towel trick", ta et håndkle rundt xboxen (helst ullpledd) skru på xboxen, la den stå til den skrur seg av, det er ikke en løsning som varer veldig lenge, men er verdt og prøve
ok takk for det men var egentlig ute etter en mere permanet løsning må jo være noe som forårsaker den feilen. Har hatt xboxen i snart 3 år nå uten noe problem så.
Løsningen er nok at du eventuelt ringer MS, etter det jeg har hørt får du bare en ny boks på døren, og du flytter over HDD og annet ekstrautstyr.
https://service.xbox.com/servicehome...t=nb-no&scrx=1

Gå hit og registrer konsollen. Tror du får ferdigfrankert embalasje i posten, og deretter xboxen levert på døra når den er ferdigreparert.
Takk skal dere ha. Åpnet akuratt xboxen og så lenge den ikke er i kabinettet så ser alt ut til og fungere helt fint spørst om det er CPU'n og sånn som blir for varm inne i boksen. Får se om jeg finner en måte og montere flere vifter i den
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Man får IKKE en ny Xbox hvis den er modifisert! Søk på finn etter folk som reparerer dette. En kompis av meg gjorde nettopp det og den funker helt fint nå. Det sies at i 9 av 10 tilfeller så fungerer denne reparasjonen.
Sist endret av kosepaa; 1. september 2009 kl. 17:07.