Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2426
Jeg sitter da på en skolepc der jeg ikke er admin, men jeg lurer på om det er en mulighet til å laste ned noe programvare lik f. eks. netbus eller no, for å kunne kontrollere andre pcer. netbus gikk da ikke pga. manglende admin rettigheter
Noen som har noen ideer? dette skal da brukes for morroskyld eller i sammenheng med prodjekt arbeid
Er det eventuellt noen som vet hva Admin Pw'et i Finnmark Fylkeskommune er?

Ahh.. never mind, så en annen tråd
Sist endret av Kvenvik; 28. juli 2009 kl. 04:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Last ned Backtrack 3 og brenn det på en cd. så setter du inn cd'n i pc'n og restarter denn så er det bare og bruke backtrack til å gi deg admin retighetene til dataen.

ops.. dette er vanligvis ikke lov på skole pcer hehehe=)
last need saminside, hent ut hash, past hash her...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av junkpal Vis innlegg
Vis hele sitatet...
ikke gå inn på den siden! det er virus der!

(trend micro internett security)
Sitat av Avatar Vis innlegg
ikke gå inn på den siden! det er virus der!

(trend micro internett security)
Vis hele sitatet...
tull.

det at trend sier at du ikke skal gå inn der, betyr ikke at det er virus der.
bakgrunnen er at trend prøver å beskytte deg fra å installere remote control verktøy.

logmein er et kjent verktøy for akkurat dette, og er ikke relatert til virus.
Det kan misbrukes derimot, men det er noe helt annet.
Last ned Teamviewer Veldig simpelt, og enkelt å bruke. Kan også brukes uten administrator rettigheter.
Sist endret av Zirto; 16. februar 2010 kl. 21:19.
Anbefaler også Teamviewer, veldig enkelt og hendig program, til sine formål.
søk opp trend kill command altså exicute command for trend.
så åpne deskel å ta ut biosbatteriet la det være ut i noen minutter. sett det inn voilaaa å du har ikke trend å du har admin på pcn.
Remote Office Manager