Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 627863
Sitat av Crip Vis innlegg
Så en film for 1-2 år siden tror jeg. Det var om en gjeng soldater/leiesoldater som måtte inn i en tysk bunker med underjordiske ganger. Husker ikke om disse døde tyskerne var gjenferd eller om de var zombie, men husker en scene spesielt, hvor en soldat på slutten kom inn i et mørkt rom i denne underjordiske gangen og så brukte han lighteren for å lyse opp, og så sto det 5++ nakne døde tyskere i et hjørne, og plutselig snudde de seg...

Ikke mye å gå på men tror det er en relativt ny film.. Laget etter 2000 vet jeg.
Vis hele sitatet...
Outpost (2008) Trailer
http://www.oyunlab.com/photo/Outpost-224900.jpg

Enten har Outpost 2 kommet ut, eller den kommer i år/neste år.

Edit: jeg ser at min høykvalitetspost er for sen, og at du allerede har fått svaret.
Sist endret av Rolsen Royce; 1. mars 2011 kl. 20:40.
Prøver å finne en film:

ok, jeg mener det er det norske svaret på battle royal på en måte, bare at denne norske jeg mener er MYE sykere.. hehe

det er en dame og noen menn somm løper rundt i skogen å dreper å gjør mye rart, han ene millitærgutten tar en ølflaske i rompa og tar den ut igjen helt uten noen grunn hahaahah hehehe..!!! å en dame kommer plutselig frem til han ene mannen som løper rundt å dreper helt villt fremmede som looker i skogen, hun dama tar hånden på fitta å bare gnome sier noe som ikke kan forstås.

og en annen dame kjører over en mann og rygger med vilje over ballene hans med jeepen hun kjører.

Den er norsk
Sist endret av RydEN; 2. mars 2011 kl. 20:13.
Sitat av RydEN Vis innlegg
Prøver å finne en film:

ok, jeg mener det er det norske svaret på battle royal på en måte, bare at denne norske jeg mener er MYE sykere.. hehe

det er en dame og noen menn somm løper rundt i skogen å dreper å gjør mye rart, han ene millitærgutten tar en ølflaske i rompa og tar den ut igjen helt uten noen grunn hahaahah hehehe..!!! å en dame kommer plutselig frem til han ene mannen som løper rundt å dreper helt villt fremmede som looker i skogen, hun dama tar hånden på fitta å bare gnome sier noe som ikke kan forstås.

og en annen dame kjører over en mann og rygger med vilje over ballene hans med jeepen hun kjører.

Den er norsk
Vis hele sitatet...
Dette er forhåpentligvis bare noe du har drømt
Sitat av Raymond Vis innlegg
Det er ikke full metal jacket?
Vis hele sitatet...
Tror nok at det er Full Metal Jacket du snakker om

Hey, leter etter en film da jeg saa i aar 2000, rundt da tror jeg. Husker virkelig ikke mye av den, men dette er det jeg husker: Aliens angriper jorden og de har et kjempestort romskip (formet som en runding, hvis jeg ikke husker feil) og saa er det en gammel mann som ofrer livet sitt og kjoerer det lille roede flyet sitt mot dette romskipet. Husker ogsaa at det var en hemmelig base som menneskene hadde under jorden og at de obduserte aliens der. Tusen hjertelig takk for svar!
Det var en film for lenge siden, men husker noen glimter av det. Det er en historie som handler om en gutt som har en hvit mor(engelsk eller amerikansk) og faren er fra utlandet tror det var marokko eller hellas eller Italia. Gutten er på ferie i marokko/hellas/italaia med mamma hans og besøke faren hans. Tror det var sånn at faren ville beholde barnet eller at barnet ville bli i marokko/italia/hellas. Handlingen skjedde på en fiskelandsby eller ei øy. Tror det ble dramatikk, men det løsnet seg til slutt. Husker veldig lite egentlig.
Var på en kino i 2.klasse med klassen. Så det er 1998-99 tida. Noen vet om den filmen?
Sist endret av Løken92; 2. mars 2011 kl. 21:27.
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Tror nok at det er Full Metal Jacket du snakker om

Hey, leter etter en film da jeg saa i aar 2000, rundt da tror jeg. Husker virkelig ikke mye av den, men dette er det jeg husker: Aliens angriper jorden og de har et kjempestort romskip (formet som en runding, hvis jeg ikke husker feil) og saa er det en gammel mann som ofrer livet sitt og kjoerer det lille roede flyet sitt mot dette romskipet. Husker ogsaa at det var en hemmelig base som menneskene hadde under jorden og at de obduserte aliens der. Tusen hjertelig takk for svar!
Vis hele sitatet...
Independence Day?
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Jeg tror det var en film som het Rudi eller noe, hvor det var en gutt som hadde en ørn til en venn (tegnefilm) også var det en slem mann i en stor trailer som kjørte rundt å ødela skogen elzn.

Jeg husker også at de fløy ved en foss og andre fugler fløy vedsidenav.

De var også fanget i ett rom, hvor det var mange andre dyr.

Tror han het Rudi eller noe, (eller var det ørnen)

Den Norske dubbingen hørtes ut som noen gamle vietnamesere skulle snakke Norsk og ikke var helt gode.

Takk

Fant den: The Rescuers Down
Vis hele sitatet...
Bernad og Bianca: I Australia! Riktig?

Om du liker den, burde du se den første bernard og bianca filmen

Orginal tittel: The Rescuers Down Under
Okay, har et par her som jeg har lurt på lenge.

1. En tegnefilm jeg pleide se en god del da jeg var liten:

En panda(eller lignende bjørn) som blir oppdratt av ulver. Har et minne av at pandaen måtte klatre opp en foss for å bevise at den var verdig eller noe til å være en del av familien.

2. Også en tegnefilm jeg så på som liten. Vet ikke om det var en langfilm eller et par episoder av en serie. Hadde den i hvert fall på VHS. Hardplasten på omslaget var rødt.

En flokk av lykketroll-lignende figurer som styrte drømmene til barna på jorden, og reddet verden fra mareritt. Bodde oppe i et slags drømmeland, i universet muligens. En av figurene, tror hun var sjefen, lederen eller noe, hadde et gult stjernemerke rundt øyet. Lykketrollene eller hva de enn nå var, hadde noen magiske ridedyr. Husker blant annet en blå eller turkis løve med vinger. Husker også at stjerneskudd sto i sentrum, det hadde noe med gode drømmer å gjøre.

Haha, interessant, ikke sant? :P
Det plager meg i hjel at jeg ikke husker noen navn!!! Hadde jeg liksom bare hatt et par detaljer, kunne jeg kanskje ha googlet meg fram til det! Hehe

Setter kjempestor pris på hvis noen som kan svaret tar seg tid til å kommentere! I will love you forever, hehe ;D
Sitat av GeminiMonkey Vis innlegg

2. Også en tegnefilm jeg så på som liten. Vet ikke om det var en langfilm eller et par episoder av en serie. Hadde den i hvert fall på VHS. Hardplasten på omslaget var rødt.

En flokk av lykketroll-lignende figurer som styrte drømmene til barna på jorden, og reddet verden fra mareritt. Bodde oppe i et slags drømmeland, i universet muligens. En av figurene, tror hun var sjefen, lederen eller noe, hadde et gult stjernemerke rundt øyet. Lykketrollene eller hva de enn nå var, hadde noen magiske ridedyr. Husker blant annet en blå eller turkis løve med vinger. Husker også at stjerneskudd sto i sentrum, det hadde noe med gode drømmer å gjøre.
Vis hele sitatet...
"Care Bears" ?
http://www.youtube.com/watch?v=fu3vT...eature=related
Sitat av Chaviz Vis innlegg
Hei,

Jeg fikk plutselig en sånn, "flashback"-lignende bilde av et syn av et cover for en film. Jeg husker ikke noe om hva den handler om, hvordan den var.

Men det som var på coveret tyder på at det var en komedie.

Det var et bilde av en naken kvinne, fokusert på brystene, med noe framfor dem. Dette noe hun holdt framfor var rundt, sånn som vannmeloner eller lignende.

Også var overskriften på filmen rett over.

Vet at dette ikke er mye å gå på, men jeg kommer ikke på mer.

Også assossierer jeg filmen med noe sånt som American Pie.


Takk.
Vis hele sitatet...
The Dukes Hazzard? Sikkert feil, for har ingen meloner på framsiden. Kom bare til å huske dette coveret da jeg leste innlegget ditt
http://lievoni.blogg.se/images/2010/the-dukes-of-hazzard-the-beginning_70275874.jpg
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Det var en film for lenge siden, men husker noen glimter av det. Det er en historie som handler om en gutt som har en hvit mor(engelsk eller amerikansk) og faren er fra utlandet tror det var marokko eller hellas eller Italia. Gutten er på ferie i marokko/hellas/italaia med mamma hans og besøke faren hans. Tror det var sånn at faren ville beholde barnet eller at barnet ville bli i marokko/italia/hellas. Handlingen skjedde på en fiskelandsby eller ei øy. Tror det ble dramatikk, men det løsnet seg til slutt. Husker veldig lite egentlig.
Var på en kino i 2.klasse med klassen. Så det er 1998-99 tida. Noen vet om den filmen?
Vis hele sitatet...
Historien stemmer iallefall rimelig bra med http://www.imdb.com/title/tt0171851/ ..
Da jeg var mindre så jeg en film om, det jeg trur var, 2 gutter som fant en forlatt u-båt. Altså de var begge to dykkere som fant den, inne i skipet husker jeg ikke så mye om, men det var et, eller flere, lik. Det er ikke en film fra 2. eller 1. verdenskrigen, men handlingen er sikkert rundt år 2000. Det er ikke "The Abyss", så langt vet jeg. Kan noen hjelpe meg? Hadde vert evig takknemlig!
Sitat av Dopapir Vis innlegg
Da jeg var mindre så jeg en film om, det jeg trur var, 2 gutter som fant en forlatt u-båt. Altså de var begge to dykkere som fant den, inne i skipet husker jeg ikke så mye om, men det var et, eller flere, lik. Det er ikke en film fra 2. eller 1. verdenskrigen, men handlingen er sikkert rundt år 2000. Det er ikke "The Abyss", så langt vet jeg. Kan noen hjelpe meg? Hadde vert evig takknemlig!
Vis hele sitatet...
Dykkerne

http://www.imdb.com/title/tt0247993/

Sitat av RydEN Vis innlegg
Prøver å finne en film:

ok, jeg mener det er det norske svaret på battle royal på en måte, bare at denne norske jeg mener er MYE sykere.. hehe

det er en dame og noen menn somm løper rundt i skogen å dreper å gjør mye rart, han ene millitærgutten tar en ølflaske i rompa og tar den ut igjen helt uten noen grunn hahaahah hehehe..!!! å en dame kommer plutselig frem til han ene mannen som løper rundt å dreper helt villt fremmede som looker i skogen, hun dama tar hånden på fitta å bare gnome sier noe som ikke kan forstås.

og en annen dame kjører over en mann og rygger med vilje over ballene hans med jeepen hun kjører.

Den er norsk
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på om dette kan være ''Bread and Circus'' av Martin Loke.
Dog er jg ikke helt sikker.
Sist endret av cubanboogie; 4. mars 2011 kl. 16:08.
Tusen takk cubanboogie, der var jo den. Tok meg bare 10 år i finne den!
Nå trenger jeg seriøst hjelp, hehe!
For en del år siden så gikk det et program på NRK. Et treningsprogram.
Melodien var sånn plystreaktig, artig melodi.
Dame som holdt treningsprogrammet med flere folk som sto forann og gjentok øvelser.
Noen som veit?
Sist endret av Lunatique; 4. mars 2011 kl. 21:39. Grunn: Edit.. Feil tråd!
Kan det være Trim for eldre du tenker på?
To filmer jeg lurer på: Ene er en film som handler om en rik mann som har en unge som blir kidnappet. Kidnapperne krever løsepenger for å gi han fra seg, og så kommer CIA inn i bildet og lager masse styr og gjør nesten saken bare verre. Mener å huske at det er han fra CSI miami (sjefs-detektiven) som er skurken i filmen, men er ikke 100 % sikker.

Mens jeg allerede er i gang lurer jeg også på en film jeg har sett bare en liten scene fra diverse steder, tror den har vært reklame for filmweb eller no sånt. Det er Brad Pitt som går nedover trappa fra huset sitt ikledd en sølvdress mens han snakker i mobiltelefon, og rett før han går til bilen sin sprenges den. (like greit å få svar her som å sjekke på imdb)

Noen som vet?
Sist endret av Omnibenevolence; 6. mars 2011 kl. 21:03.
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg

Mens jeg allerede er i gang lurer jeg også på en film jeg har sett bare en liten scene fra diverse steder, tror den har vært reklame for filmweb eller no sånt. Det er Brad Pitt som går nedover trappa fra huset sitt ikledd en sølvdress mens han snakker i mobiltelefon, og rett før han går til bilen sin sprenges den. (like greit å få svar her som å sjekke på imdb)

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Ocean's 12 den med Al Pacino
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
To filmer jeg lurer på: Ene er en film som handler om en rik mann som har en unge som blir kidnappet. Kidnapperne krever løsepenger for å gi han fra seg, og så kommer CIA inn i bildet og lager masse styr og gjør nesten saken bare verre. Mener å huske at det er han fra CSI miami (sjefs-detektiven) som er skurken i filmen, men er ikke 100 % sikker.
Vis hele sitatet...
Proof of Life ??
Sist endret av cubanboogie; 6. mars 2011 kl. 22:00.
Handlingen er fra 2.verdenskrig. En fotograf blir beskyldt for å ha forgrepet seg på et barn, han blir blir funnet skyldig. Dommen hans betsår av tjenestegjøring for den franske hær. Han deserterer, og havner hos en tysk marskalk eller noe sånt. Han liker å jobbe med barn, derfor plasseres han på en militærleir for Hitler Jugend. Ungene elsker han, og han har et stort talent med de små.

Hovedpersonen er enten noe tilbakestående, eller befinner seg i barnestadiet mentalt sett. Ser ut som 40-åring.

Den tyske marskalken ba han spise elgbæsj, mannen knasket i vei som bare det.

Gikk på NRK3 for 4-5 år siden.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av toxicity Vis innlegg
Ocean's 12 den med Al Pacino
Vis hele sitatet...
Det er Ocean's 13 som er med Al Pacino. Hvis jeg husker riktig.
Ene er en film som handler om en rik mann som har en unge som blir kidnappet. Kidnapperne krever løsepenger for å gi han fra seg, og så kommer CIA inn i bildet og lager masse styr og gjør nesten saken bare verre. Mener å huske at det er han fra CSI miami (sjefs-detektiven) som er skurken i filmen, men er ikke 100 % sikker.

Ransom.

atlef.
Nerd på deltid
Husker ikke så mye om filmen men husker at hovedpersonen kjørte rundt på motorsykkel som pleide og falle fra hverandre, men da bare skrudde han den sammen igjen. Husker også at han bodde på en øy som de til slutt flyttet på av en eller annen grunn, husker egentlig ikke så mye men hadde vært morro om noen hadde visst hvilken film det var
Er på leting etter en Science fictionfilm som sikkert ble lagt sent på 80tallet eller rundt på 90tallet..

Stikkord jeg husker fra filmen:
  • Små sorte steiner fra verdensrommet, som inneholdt en slags lifsform som "stakk" de som berørte den
  • Alle som ble stukket med denne steinen ble tilhengere av disse romvesnene
  • Romvesnene dukket til slutt opp i et slags romskip der alle tilhengere hadde møtt opp
  • Noen brukte et slags mikroskop av noe slag for å se inn i steinen, og der så de små skapninger som "svømte" i steinen og angrep mikroskopet

Det er maaange år siden jeg så denne, og husker ikke hele handlingen eller hva den EGENTLIG handlet om.
Noen som vet?

Fant ut selv! Det var ikke en film, det var en miniserie som het "Invasion" Fra 1997
Eat to bite?
Curver's Avatar
Nå som japan har atomproblemer, så kom jeg på en film jeg så VELDIG mye når jeg var typ 5 år.
Det er en komedie film og handler om 2 stykker som skal vaske inne på et atomkraftverk tror jeg. Han ene har parykk og mister denne i en eller annen maskin mens han driver og vasker, og de 2 må gå igjennom alle maskinene mens de går. De ender tilslutt opp i nedkjølings basseng og han med parykken setter på seg en krok som kommer fra en heis og prøver å få tak i parykken som tetter hele bassenget.

Er det noen som husker hvem jeg snakker om? Jeg spurte morra mi, og hun sa at det var en norsk film med trond kirkevaag (?). Litt usikker på det, men kan sikkert stemme.

EDIT: Tror også det kommer en alarm for at det blir for varmt, pga kjølinga er tett eller no, og de tror det er mat alarm, så de begynner å spise.
Sitat av Curver Vis innlegg
Nå som japan har atomproblemer, så kom jeg på en film jeg så VELDIG mye når jeg var typ 5 år.
Det er en komedie film og handler om 2 stykker som skal vaske inne på et atomkraftverk tror jeg. Han ene har parykk og mister denne i en eller annen maskin mens han driver og vasker, og de 2 må gå igjennom alle maskinene mens de går. De ender tilslutt opp i nedkjølings basseng og han med parykken setter på seg en krok som kommer fra en heis og prøver å få tak i parykken som tetter hele bassenget.

Er det noen som husker hvem jeg snakker om? Jeg spurte morra mi, og hun sa at det var en norsk film med trond kirkevaag (?). Litt usikker på det, men kan sikkert stemme.

EDIT: Tror også det kommer en alarm for at det blir for varmt, pga kjølinga er tett eller no, og de tror det er mat alarm, så de begynner å spise.
Vis hele sitatet...

Mulig det er noe av Brødrene Dahl?
Jeg så såvidt på TV i dag på Viasat, tror det var Seinfeld eller King of Queens. Det var en episode hvor de i en eller annen sammenheng var The Sims-figurer, altså inne i et Sims-spill. Og i et scenario der de var på en arbeidsplass tror jeg. Også ble de liksom bombartert ved at den som spilte spillet brukte juksekoder sånn at det kom fram et stort maskingevær eller noe. Det jeg lurer på er om noen har anelse om hvilken serie/episode dette var???
svensk spille film, typ 5-6 år gammel, handler om 2 svenske veninner som kjører på en liten jente, begraver henne, 1år etter så tar hun ene selvmord pga dette, filmen heter midt summers natt, svensk thriller/skrekk
Saw lignende film?

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg har nå lett på nett etter en film som ligner litt på SAW filmene. Den er ganske ny som jeg så på videonova for en stund tilbake

Og på forsiden av coveret ,så blir det også hintet til at det er en bedre versjon av Saw om jeg husker riktig

kan noen navnet på denne filmen? Og eventuelt kan det være verdt å se?
Sitat av datahjelp Vis innlegg
Saw lignende film?

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg har nå lett på nett etter en film som ligner litt på SAW filmene. Den er ganske ny som jeg så på videonova for en stund tilbake

Og på forsiden av coveret ,så blir det også hintet til at det er en bedre versjon av Saw om jeg husker riktig

kan noen navnet på denne filmen? Og eventuelt kan det være verdt å se?
Vis hele sitatet...
Muligens denne:
http://www.imdb.com/title/tt0804552/
Denne er ikke no særlig ny, men mener kanskje å huske at de hinta til saw på coveret: http://www.imdb.com/title/tt0123755/
ikke hostel nei

det er en film som sto under nyheter på videonova husker jeg for 2-3 mnd siden, så burde vell være 2010 modell?

det er ikke her jeg bor,så var bare et sted jeg sjekket

sjekket under nyheter /samt grøssere på patekompaniet og cdon,men finner det ikke
Sitat av datahjelp Vis innlegg
ikke hostel nei

det er en film som sto under nyheter på videonova husker jeg for 2-3 mnd siden, så burde vell være 2010 modell?

det er ikke her jeg bor,så var bare et sted jeg sjekket

sjekket under nyheter /samt grøssere på patekompaniet og cdon,men finner det ikke
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0844479/
?????
kanskje det var den ja!

noen sett den?
Sitat av datahjelp Vis innlegg
kanskje det var den ja!

noen sett den?
Vis hele sitatet...
Ja. Helt brukbart.
Lame story, men ganske saftige mord. Ikke så mye mer å si om den.
er det noe man skvetter mye av f,eks? eventuelt en annen ny du kan anbefale?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Om man leter etter erfaringer med filmer fra fremmede folk på Internett kan man google filmen og få mye bedre resultater enn man ville fått her. Leter man etter samme type film kan man sjekke tags på imdb, filmer laget av samme folk osv.
Village of the damned (1960), noen forslag på hvor jeg kan få lastet den ned/sett den?
Sitat av fearofthedark Vis innlegg
Village of the damned (1960), noen forslag på hvor jeg kan få lastet den ned/sett den?
Vis hele sitatet...
http://www.megastorenorge.no/templat...itemid=2156016
Jeg leter etter en film som jeg husker svært lite om, men tror den ikke er så gammel. tror det er en middelalder film, hvor det er en jente/dame som er god med pil og bue. stort mer husker jeg ikke. men tror det vises helt på starten i filmen at denne jenta er god på dette. også skjer vel det vanlige, møter en gutt- konflikter med andre som også vil ha jenta osv..

håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette! =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Guten tag! Jeg er på leit etter en dokumentar..Jeg husker ikke navnet(doh), men i starten så så vi Mr. Bush snakke om invasjonen i Irak og weapons of mass destructions. Så viser de klipp etter klipp, hvor han blir mer og mer tvilsom til at faktisk finnes WMD i Irak.
Anyone? : )
er det en utenlandsk film??
Husker bare at filmen var skummel, og at det var noe med ugler..

tror også det var i en liten by, hvor mange forsvant eller ble drept.. Kanskje noe med aliens, men jeg ekke sikker :S
Sitat av chriztina Vis innlegg
Jeg leter etter en film som jeg husker svært lite om, men tror den ikke er så gammel. tror det er en middelalder film, hvor det er en jente/dame som er god med pil og bue. stort mer husker jeg ikke. men tror det vises helt på starten i filmen at denne jenta er god på dette. også skjer vel det vanlige, møter en gutt- konflikter med andre som også vil ha jenta osv..

håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette! =)
Vis hele sitatet...
King Arthur kansje? http://www.imdb.com/title/tt0349683/

husker noen små glimt fra en tegneserie fra jeg var liten. handlingen var på ei øy elns, og hoverpersonen var ei and eller lignende. var også en kis som sprang rundt me en kost for å jakte mark, og en slange som het Py? any idea? helt blank på hva den serien kan hete.
hey freaks!^^
jeg har lett litt selv men finner ikke ut va denne filmen heter.
jeg så bare noen glimt over skulderen til en dude,
det er en youtube-film, der er en helt insane rally sjofør som kjører rundt på et industri området åg bare viser helt syke skills, det er også en scene hvor han i bilen bare spinner donuts rundt en dude med paintball-markør, hvor han blir pepra med paintball! har ingen ide hva filmen heter!
noen som vett?!
KEN BLOCK GYMKHANA?
Sitat av toxicity Vis innlegg
En western som jeg så på tv2 filmkanalen for lenge siden. Er i en liten by/landby i usa "in the old west" som har mange emmigranter fra russland trur filmen handler om to venner som er forelsket i en dame som kom fra russland, så skjer det no og russerne i byen har ett møte i "townhall" også det neste jeg husker er at det kommer en armè og omringer huset til de to venne og det blir en shootout. Trur det er kjente skuespillere som har hoved rollene.
Takk til den som knekker denne nøtta med så lite info
Vis hele sitatet...
Leter forsatt
Sitat av luiigii Vis innlegg
hey freaks!^^
jeg har lett litt selv men finner ikke ut va denne filmen heter.
jeg så bare noen glimt over skulderen til en dude,
det er en youtube-film, der er en helt insane rally sjofør som kjører rundt på et industri området åg bare viser helt syke skills, det er også en scene hvor han i bilen bare spinner donuts rundt en dude med paintball-markør, hvor han blir pepra med paintball! har ingen ide hva filmen heter!
noen som vett?!
Vis hele sitatet...
Ken Block titegn..