Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1124
Jeg satt å spilte å så tenkte jeg no ville jeg legge meg.dagen etter sku eg bare rett inn på pcen, å der sto det plutselig at eg ikke hadde noen muligheter om å logge inn.Får passordet mitt kunne ikkje godtas det var vist feil å det samme med brukernavnet.

Men jeg selv har ikke logget meg ut av steam det skjedde av seg selv.


Å no kommer jeg meg ikke inn igjen.


Kan noen hjelpe meg med hva jeg kan gjøre ?
Skjer det ofte?

For jeg har opplevd det selv, men har også opplevd det med gmail og hotmail også.

En venn av meg sa da at det var no galt med passordserverne til de som tilbyr den tjenesten du prøver å koble deg til og at det vil funke igjen etter en kort tid. Og det gjør det også.
Nei det er det det ikkje gjør første gongen dette skjedde eg gjorde ikkje noe i hvertfall å venter med det til jeg kommer hjem fra jobb men det skjedde plutselig idag tidlig. Men en kompis av meg har det skjedd med og før.

Første gongen min!
skjekk at ikke capslock er på, å evnt bare skift passord.
Du har ikke vurdert å sende en mail til noen som faktisk har noe med dette å gjøre? Det har ihvertfall alltid falt meg naturlig, at har jeg et problem med en tjeneste, så tar jeg det opp med de som leverer denne tjenesten. Det pleier å funke og.
det er det første jeg tenkte på men dei er så vanskelige å snakke med så skal ta å gjøre det når jeg kommer hjem, vist ikke kontakter eg her igjen.
Har det fallt deg inn å trykke på knappen "Forgot your account info?" som faktisk gir deg mulighet for å få tilsendt riktig brukernavn og ett nytt passord? Sannsynligvis er det eneste problemet at det du skriver inn er feil.
Sist endret av danielsk; 11. februar 2010 kl. 13:19.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du har ikke vurdert å sende en mail til noen som faktisk har noe med dette å gjøre? Det har ihvertfall alltid falt meg naturlig, at har jeg et problem med en tjeneste, så tar jeg det opp med de som leverer denne tjenesten. Det pleier å funke og.
Vis hele sitatet...
nå har han jo lagd denne tråden her, da kan vi jo prøve å hjelpe han istedenfor å klage!
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
nå har han jo lagd denne tråden her, da kan vi jo prøve å hjelpe han istedenfor å klage!
Vis hele sitatet...
Det var ikke en klage, men et forslag. Det er forbausende ofte at folk ikke tenker på dette selv, pussig nok, og da kan det være greit å bli minnet på det.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du har ikke vurdert å sende en mail til noen som faktisk har noe med dette å gjøre? Det har ihvertfall alltid falt meg naturlig, at har jeg et problem med en tjeneste, så tar jeg det opp med de som leverer denne tjenesten. Det pleier å funke og.
Vis hele sitatet...
Enig at det ofte er en veldig god løsning mange ofte ikke ser, desverre.
Men, har du noen gang prøvd å sendt mail med spørsmål/klager til Steam, hotmail etc.? Lite svar å få der
Sitat av OoM Vis innlegg
Enig at det ofte er en veldig god løsning mange ofte ikke ser, desverre.
Men, har du noen gang prøvd å sendt mail med spørsmål/klager til Steam, hotmail etc.? Lite svar å få der
Vis hele sitatet...
Dårlig med spill support hvertfall, svar kan komme litt tregt. Men når det gjelder mistet passord eller kommer ikke inn. Har jeg som regel alltid fått den hjelpen jeg trenger, var på lan engang i sommerferien tok over en fil som var infisert med en trojan som stjelte passordet mitt, sendte ticket til steam og fikk svar bare noen timer senere
Min kompis testet ut dette her får det samme skjedde med han får ein stund tilbake det var så mye styr med å få hjelp til å få tilbake passordet .

Jeg har testet dette no å jeg kommer meg fortsatt ikkje inn så jeg skal se etter hva han gjorde får å få den tilbake se om det hjelper.ellers om det er noen andre som har noen løsninger må dere bare komme med det.


P.S ja det var det første jeg sjekket å om det var caps på eller ikkje å om jeg skrev det feil eller rett.

jeg har nettop testet å fikse det gjennom steam selv å får opp at eg må skrive bekreftelses koden å den fekk eg , men jeg husker da vell ikkje mitt hemmelige svar når jeg laget kontoen kordan kan eg finne den igjen ?