Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1041
Har försökt hela dagen att få till ljudet från min xbox360 men utan resultat så jag måste fråga er.
Det är så att jag har en Optoma hd200x projektor och har kopplat den till xboxens hdmi uttag. Finfin bild men projektorn stöder inte ljud på något sätt så jag kan inte få ut ljud från projjen via hdmi kabeln.
Inte heller kan jag få ut ljud från xboxens kompositkontakt. Jag har skalat av kompositkabeln föt att få plats med både hdmi och komposit kablarna på samma gång i xboxen men det kommer ändå inget ljud ut de analoga ljudkablarna.
Hur har folk löst sina kopplingar mellan xbox360 och projektorer egentligen!? Ska det verkligen vara så krångligt?
/Sara
Det er jo selvfølgelig spørs hvor du har koblet disse lydkablene?;
Støtter ikke projektoren din lyd, javel, så gjør den ikke det. da må du koble inn lydkabler til en forsterker/reciever, og deretter til noen høytalere.
Vil jeg tro!
Utifra bildene på google er det høyst usannsynlig at det er høyttaler innebygd i prosjektoren. Du må nok da ha noen høyttalere utenom for å få lyd.
Sist endret av trauMa; 19. januar 2010 kl. 20:52.
Trådstarter
4 0
Sitat av zero14 Vis innlegg
Det er jo selvfølgelig spørs hvor du har koblet disse lydkablene?;
Støtter ikke projektoren din lyd, javel, så gjør den ikke det. da må du koble inn lydkabler til en forsterker/reciever, og deretter til noen høytalere.
Vil jeg tro!
Vis hele sitatet...
Sitat av trauMa Vis innlegg
Utifra bildene på google er det høyst usannsynlig at det er høyttaler innebygd i prosjektoren. Du må nok da ha noen høyttalere utenom for å få lyd.
Vis hele sitatet...
Precis, jag vill inte ha ljudet på projektorn utan bara skicka ljudet vidare från projektorn till min hemmabioførstærkare. Men det ær det som ær problemet, hur får jag ut ljudet från xboxen? Det finns ingen ljudutgång.
Førlåt, dåligt førklarat av mig i førsta inlægget.
Trådstarter
4 0
Sitat av zero14 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Men får jag in hdmi-kontakten på samma gång som jag lægger in den?
Var får jag tag på en sån?
joda, audio kabelen går inn i A/V utgangen, mens hdmi inngangen er under.
http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.asp...072&plid=94072
eller bare gå til nærmeste spill og elektronikk butikk
Sist endret av zero14; 19. januar 2010 kl. 21:18.
Trådstarter
4 0
Sitat av zero14 Vis innlegg
joda, audio kabelen går inn i A/V utgangen, mens hdmi inngangen er under.
http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.asp...072&plid=94072
eller bare gå til nærmeste spill og elektronikk butikk
Vis hele sitatet...
Men oj så fint! Synd att den var slut på mpx. Tack ska ni ha allihopa!