Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 626
Er det mulig å bruke HDMI kabel på alle type Xbox 360'er??
skal nemilig kjøpe en
Hvis du skal ha ny er hdmi på alle modeller.
Er vel bare xenon hk og et til fra 2007 som ikke har hdmi..
Se bakpå esken om den HDMi-logoen er der. Er den det, har du hdmi-tilkobling bakpå. Det skal være sånn på alle xboxmodeller per i dag(arcade, elite, pro)
Sitat av Splendid Vis innlegg
Hvis du skal ha ny er hdmi på alle modeller.
Er vel bare xenon hk og et til fra 2007 som ikke har hdmi..
Vis hele sitatet...
Jeg har en 360 fra starten av 2008, den har ikke HDMI.
Ikke alle har det, men alle de som du får kjøpt i dag har det, men pass på hvis du skal kjøpe brukt, de eldre modellene har ikke HDMI!
Alle Xboxer laget etter August 2008 har HDMI så vidt jeg vet..

Var sånn ca. da jeg skaffet min, og de som var laget før det hadde ikke HDMI/hadde det gamle hovedkortet.

Det har vel også kommet enda en oppdatering med nyere hovedkort og annen prosessortype siden det?

Kjøper du en ny en idag vil du høyst sannsynlig få en med HDMI, det kan du sjekke som nevnt ovenfor.

Lite sannsynlig at noen butikk har så gamle xboxer på lager fortsatt.
Sitat av flexd Vis innlegg
Alle Xboxer laget etter August 2008 har HDMI så vidt jeg vet..

Var sånn ca. da jeg skaffet min, og de som var laget før det hadde ikke HDMI/hadde det gamle hovedkortet.
Vis hele sitatet...
Tja. Min første 360 var produsert i november 2007. Den hadde HDMI. Det var det som før hette "Premium". Noe midt mellom dagens Arcade og Elite.

Ellers kan sikkert følgende link besvare dette historiske spørsmålet jeg hang meg oppi av grunner jeg ikke vet.

http://www.idg.no/produkter/lydogBil...ticle60495.ece :
Sitat av PCWorld
Microsoft nekter å si noe om hvorvidt også Core-modellen av Xbox 360 vil bli utstyrt med HDMI-port, men enn så lenge ser det ut til at det bare er Elite og Premium som vil leveres med HDMI. Selskapet vil heller ikke bekrefte om konsollene er utstyrt med den nye 65nm Xenon-prosessoren.
Vis hele sitatet...
Mulig det var August 2007 da.. Vet bare at jeg skaffet meg Xbox sånn ca 2008. dvs. fordi xbox brukeren min har 2008 i nicket.