Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1103
I dag tidlig tok jeg 75mg tramadol pluss 20 mg ritalin

Formiddag 20 mg ritalin og 10 mg vival og 4 mg rivotril. Har lagt på 8-10 mg rivotril og 10 mg vival i 6 uker i strekk

Ettermiddag 20 mg ritalin

Jeg har så lyst på en god rus nå, ikke alt dette som ikke gir meg noen ting.

Er det forsvarlig å ta noen små linjer oxy? Har litt toleranse på opiater. Paralgin eller tramadol annenhver dag i 5 år mot smerter. Som oftest 3x5. Men om jeg vil ha god følelse tar jeg 8 stk
Ta veldig små streker og vent en halvtime mellom hver vist du absolutt må gjøre det, men du har vel lagt deg nå og står snart opp igjen. Ble det oxy på deg, og gikk det fint?

s
pga toleransen din på benzo er såpass så er dette en ok kombo så lenge man går forsiktig med opiodene, men ritalin og tramadol derimot vil jeg fraråde sterkt pga fare for anfall.
Trådstarter
Sitat av saviour Vis innlegg
Ta veldig små streker og vent en halvtime mellom hver vist du absolutt må gjøre det, men du har vel lagt deg nå og står snart opp igjen. Ble det oxy på deg, og gikk det fint?

s
Vis hele sitatet...
Det ble oxy på meg 4 x 10 mg i løpet av seks timer. Fikk en liten godfølelse, men langt fra den formen jeg forventet ut i fra hva jeg har hørt av andre. Men jeg ville være forsiktig pga det jeg hadde i kroppen fra før av. Første 10mg snortet jeg, en time etter en dropp. Da var det samme følelsen som når man har tatt litt for lite mdma. Men rørte ikke ta mer før ett par timer etter. 6 timer etter første og 1 time etter siste ble jeg bare forferdelig trøtt, men holdt meg våken så lenge som mulig.

Neste gang vil jeg ha bedre utnytte, og ikke ta noe før på dagen . Svelge en 40 mg eller sniffe/droppe 2x20?
Sitat av dansun74 Vis innlegg
Det ble oxy på meg 4 x 10 mg i løpet av seks timer. Fikk en liten godfølelse, men langt fra den formen jeg forventet ut i fra hva jeg har hørt av andre. Men jeg ville være forsiktig pga det jeg hadde i kroppen fra før av. Første 10mg snortet jeg, en time etter en dropp. Da var det samme følelsen som når man har tatt litt for lite mdma. Men rørte ikke ta mer før ett par timer etter. 6 timer etter første og 1 time etter siste ble jeg bare forferdelig trøtt, men holdt meg våken så lenge som mulig.

Neste gang vil jeg ha bedre utnytte, og ikke ta noe før på dagen . Svelge en 40 mg eller sniffe/droppe 2x20?
Vis hele sitatet...
spørs hva du liker, men de aller fleste som er etter rus hadde snorta istedenfor drop.
Her kan f eks du se forskjell på doser oralt vs nasalt
Ja jeg glemte å si det med tramadol og ritalin, dårlig combo. Tramadol bør ikke kombineres med stimulanter...... Det er en merkelig opiod som er litt stimulerende i seg selv. Kan være veldig farlig i visse blandinger, og gi anfall som en over sa. Men benzoen reddet deg nok fra det, for den demper slike anfall. Ikke det at benzo gjør comboen safere altså. Bra du var forsiktig med oxyen, den er sterk som heroin i riktige doser.

I usa er oxy like mye brukt som vi bruker subutex her i landet. Vi har basically heroin og subutex som dominerer opiatmarkedet i norge, i usa er det heroin/fentanyl og oxy som dominerer. Men det finnes jo mye annet både her og der.

s