Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1761
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann! Har ikke peiling hvor jeg skulle putte dette så det havner der..
Jeg har vært i Spania noen dager nå uten snus og begynner å bli desp da det ikke går an å få her.
Jeg har derimot en vapeshop rett rundt hjørnet som selger rent nikotin ! Mitt spørsmål er da om jeg bare kan dryppe litt av dette på huden, eller dryppe i noe te og putte under leppa eller noe i den duren?
Tror det hadde vært smartere å bare kjøpe en billig vapepen og bruke den til du kom hjem. Jeg ser for meg det kan være skummelt å dosere ren nikotin på den måten.
Finnes det ikke skråtobakk heller? Det er jo mye av det samme som snus.
Jeg har hørt at man kan kjøpe genneral i stort sett hele europa men det heter ikke snus det heter chewing bags eller nicotine pouches
Hvor i Spania er du? :-) Får kjøpt på enkelte plasser
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får ofte snus i spania, men de har ikke lov å selge "snus" men "chewing tobacco" er vell fortsatt lov tror jeg. Er akuratt samme produktet. De fleste turist plasser selger.

Uansett så kan jeg si at nikotin på huden funker. Jeg bruke 18mg juice og kjente det godt. Men du har svært lite kontroll på dosering. Ikke gjør det med ren nikotin.

En billig vape penn er uansett beste løsning.
Jeg har vanskelig for å tro at de selger ren nikotin. I så fall så er dette en utrolig potent nervegift og ikke noe du kan ''dryppe'' på huden eller på en t-pose og snuse. Kjøp deg en vape-pen og vape-juice og bruk det skikkelig. Eventuelt så kan du kjøpe deg løs tobakk og blande det med vann og salt for å få noe som minner om snus.
Jeg har vært i Spania noen dager nå uten snus og begynner å bli desp da det ikke går an å få her
Vis hele sitatet...
Om du allerede har vært noen dager uten så gir de verste plagene seg snart.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Om du allerede har vært noen dager uten så gir de verste plagene seg snart.
Vis hele sitatet...
Snakker av erfaring når jeg forteller at dette ikke nødvendigvis stemmer.
I Thailand er det jo flere butikker rettet mot oss skandinaviske med alt vi elsker mest. Sånt har dem vel i Spania også?