Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1644
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Hei jeg gikk ned fra 120kg til 96 i fjor kun ved løping.


Har nå tatt opp styrke trening og veier "kun" 90kg og sikkert gått opp en del kg i muskler så tenker ikke så mye på vekta.


Trener 5 til 6 ganger i uka.1.5 til 2 timer styrke hver gang og gjerne 50 min kondisjon. Virker som velta står stille nå
Går på lovlig testosteron. Ca 125mg i uka. Lurte på noe for å forbrenne litt ekstra. Spiser under det jeg forbrenner hver dag, men brenner ofte 3500kcal i dag alt inkludert.

Vet at lovlig fettforbrenner bare er tull. Ønsker ikke å ta steroider eller noe som kan slå ut på urinprøve. Kanskje peptider, ganske veksthormon, men er igjen redd for veksthormoner.

Tenker det kanskje finnes noe jeg kan bruke en måneds tid for å bli kvitt litt ekstra fett så fortsette slik jeg gjør nå.

Er blitt mye sterkere igjen å har trent mye før så formen kom ganske raskt. Hsr ikke så mye mage igjen og jeg er en stor person og breiskuldra av natur så tenker at det er unaturlig om jeg skulle veien under 80 kg. Kanskje 95 kg, men alt avhenger av muskelvekst så er ikie så nøye. Hadde bare vært digg å fått flat mage før sommeren. Kun trnt styrke i 2 mnd nå så mye kan fortsatt skje naturlig. Ksnskekd ett bare er jeg som stresser litt med det. Hehe.


Håper å få noen svar av folk som veit. Ikke broscience
Hvis du vil gå ned, så hadde jeg kuttet ned litt på denne formen for trening. Styrketrening er selvfølgelig bra, men treningsmetoden må passe med formålet. Trener du hard styrke i opptil to timer hver dag, så vil du til slutt miste vektnedgangen, og istedenfor øke i masse og dermed bli tyngre.

Jeg ville også ha kuttet ut kondisjonstrening, og heller begynne med det som heter "løping". Siden du kaller det kondisjonstrening, så antar jeg at du løpet på jevn hastighet over lengre tid med ingen eller få pauser. Dette er ikke spesielt optimalt om vektnedgang er hovedfokus. Da må du løpe intervaller og sørge for å få opp pulsen. Når du skal gå ned i vekt ved hjelp av løping, så gjelder det å ha høy intensitet. Du forbrenner mangedobbelt så mye om du kjører intervaller i feks 30 min, fremfor å jogge i jevnt tempo i 50 min.
Hold styrketrening til under 1t, har du mer å gi, gjør hiit/, intervaller. Gjør alltid cardio etter styrketrening. Du bruker opp glukosen din under styrke, og da går du raskt til fettforbrenning under cardio.

Skal du supplere, er det mange muligheter.
Dnp, men dette er heavy heavy. Skal respekteres til det ytterste.
Clenbuterol, men bør kombineres med testosteron.
Av peptider har du hgh frag 176-191.
Yohimbine er magisk når du kommer veldig lavt og skal av med det siste før sixpacken kommer.
Sarms som gw501516,MK 2866 med flere, hjelper litt på fettforbrenning, men du bruker det mest for å bevare muskelmasse Under kaloriunderskudd.

Det er dem jeg kommer på nå, som ikke slår ut på vanlige urinprøver. Les litt selv, og fyr løs om du lurer på noe.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold styrketrening til under 1t, har du mer å gi, gjør hiit/, intervaller. Gjør alltid cardio etter styrketrening. Du bruker opp glukosen din under styrke, og da går du raskt til fettforbrenning under cardio.

Skal du supplere, er det mange muligheter.
Dnp, men dette er heavy heavy. Skal respekteres til det ytterste.
Clenbuterol, men bør kombineres med testosteron.
Av peptider har du hgh frag 176-191.
Yohimbine er magisk når du kommer veldig lavt og skal av med det siste før sixpacken kommer.
Sarms som gw501516,MK 2866 med flere, hjelper litt på fettforbrenning, men du bruker det mest for å bevare muskelmasse Under kaloriunderskudd.

Det er dem jeg kommer på nå, som ikke slår ut på vanlige urinprøver. Les litt selv, og fyr løs om du lurer på noe.
Gjør noe med maten, kutt carbs og spis reint en stund.
Se över träningsschema och födointag annars finns Clenbuterol (i kombination med T3 å T4 samt mycket cardio) och DNP men den senare bör du vara försiktig med om du inte vet vad du gör då DNP höjer kroppstemperaturen och vid letal överdos kan ej sjukvården göra annat än att lägga dig i ett isfyllt badkar och hålla tummarna men viktminskning landar på runt 0.5-1kg per vecka med LÄTT motion, glöm inte att dricka mycket juice å håll koll på elektrolyterna och var inte så dåraktig å ta det på sommarhalvåret.

Kontrollera att det är DNP du har genom att pressa pulvret/kristallerna mot valfritt föremål viilket bör bli kraftigt gulfärgat.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Ja trener på den måten. Kjører en 2 Split treningsprogram. Skal egentlig ta 1 time, men liker å gi på litt ekstra på baseøveslen så tar ofte litt ekstra. Har testa mye av det dere skriver. Løper intervaller etter styrke normalt med hiitnog er ofte oppe i 160 Plus i puls. Gjør alt riktig og har gått ned mye så er sikkert bare jeg som stresser. Mulig jeg skal prøve å fikse noe dnp og ta en type diet i noen uker.

T3 og t4 kan ikke de fucka opp bukspyttkjertelen. Clenuterol har jeg brukt før. Den er ganske safe er den ikke.

Orker liksom ikke bole igjen. Er nokså fornøyd med naturlig størrelse osv. Kunne bare trengt en boost på det siste magefettet. Er ikk mye igjen liksom. Kanskje en kilo fett rundt magen. Resten er tatt.

Kan ikke dette ligne seg ut etterhvert med flere måneder trening.

Har kun trent med bol før så er noe litt annet naturlig. Men synes heldigvis det er gøy og er et annet sted i livet så er veldig fornøyd med det jeg løfter np også å går på en fin gym hvor jeg trives veldig og hcir det er svært lite bol som jeg har sett i hvertfall.
Sist endret av PapaMarathon; 11. februar 2019 kl. 17:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.