Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1835
http://www.youtube.com/watch?v=IAvK9...eature=related

Dette er da altså LEDEREN den gang..

finnes det ingen grenser for idioti i de statlige organer eller har han faktisk rett og vet noe eg ihvertfall ikkje har fått med meg.. ?

Viss ikkje så må da det meste av NNPF`s troverdighet gått ut vinduet her?
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Den norske narkotikapolitiforeningen sitter på dokumentasjon på at det er mulig å ruse seg på hemp, da må jo det være sant! Forby hemp for alltid, det er livsfarlig!
Disse tullingene har vel de fleste lært seg å ikke stole helt 100% på for lenge siden.. Men jeg må medgi at denne her virkelig tok kransekaka.

Skulle likt å se denne dokumentasjonen de sitter på.
De har helt rett, det er fullt mulig å ruse seg på industriell cannabis. Man trenger riktignok en fullvoksen plante for å få et par brukerdoser,men det er fortsatt et gyldig argument.
Også latterlig at nrk gir de spalteplass til dette. Makan til møkkaforening skal du leite lenge etter. Hva er definisjonen på galskap? Å gjøre noe om og om igjen og forvente nytt resultat hver gang. "Joda, straff og kriminalisering vil fungere i år".
Sitat av felix_poker Vis innlegg
De har helt rett, det er fullt mulig å ruse seg på industriell cannabis. Man trenger riktignok en fullvoksen plante for å få et par brukerdoser,men det er fortsatt et gyldig argument.
Vis hele sitatet...
Joda, rett har han nok. Men som den andre personen der sier så vil det stille seg i samme rekke som å drikke munkholm for å bli full. Som også er mulig, siden det inneholder noen promiller alkohol, hvis jeg ikke husker helt feil.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Joda, rett har han nok. Men som den andre personen der sier så vil det stille seg i samme rekke som å drikke munkholm for å bli full. Som også er mulig, siden det inneholder noen promiller alkohol, hvis jeg ikke husker helt feil.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet inneholder alkoholfritt øl ingen alkohol i det hele tatt, men la oss si at det inneholder litt. Forskjellen er at hvis du skal bli full på en drikk som inneholder så lite alkohol, må du destillere litervis. Det blir svindyrt, tidkrevende og generelt veldig upraktisk. Å lage hasjolje av industrihamp er imidlertid lett og billig.

Det de fykter er problemene som oppstår hvis folk dyrker industrihamp til rusbruk. Det vil i enkelte tilfeller bli tricky å få disse dømt, og det vil selvfølgelig ikke Narkotikapolitforeningen.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Så vidt jeg vet inneholder alkoholfritt øl ingen alkohol i det hele tatt, men la oss si at det inneholder litt. Forskjellen er at hvis du skal bli full på en drikk som inneholder så lite alkohol, må du destillere litervis. Det blir svindyrt, tidkrevende og generelt veldig upraktisk. Å lage hasjolje av industrihamp er imidlertid lett og billig.
Vis hele sitatet...
Selv om ølet er markedsført som alkoholfritt, viser tester at det kan forekomme opptil 0,7 volumprosent alkohol.

Det er også tidskrevende å lage hasjolje av industrihamp, du trenger store mengder for å få noe som helst. Hemp inneholder 0,3% THC.
Sist endret av duzzyd; 16. januar 2011 kl. 22:52.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Joda, rett har han nok. Men som den andre personen der sier så vil det stille seg i samme rekke som å drikke munkholm for å bli full. Som også er mulig, siden det inneholder noen promiller alkohol, hvis jeg ikke husker helt feil.
Vis hele sitatet...
blir vel heller som å drikke seg full på lett-øl, istedenfor øl vel?

en hannplante får jo bare en liten bud :P maks 5 g? og du må vel røyke hele greia for å bli litt fjern?

men hvis hamp ikke hadde hatt noen form for THC ville den fortsatt vært ulovlig?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
De har helt rett, det er fullt mulig å ruse seg på industriell cannabis. Man trenger riktignok en fullvoksen plante for å få et par brukerdoser,men det er fortsatt et gyldig argument.
Vis hele sitatet...
Nederhasjen som det fantes mye av rundt tusenårsskiftet var såvidt jeg har fått med meg laget av industrihamp fra Sveits. De trengte selvsagt dryge mengder i forhold til det som brukes i tradisjonell hasjproduksjon, men så hadde de også tilgang til slike mengder.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Nederhasjen som det fantes mye av rundt tusenårsskiftet var såvidt jeg har fått med meg laget av industrihamp fra Sveits. De trengte selvsagt dryge mengder i forhold til det som brukes i tradisjonell hasjproduksjon, men så hadde de også tilgang til slike mengder.
Vis hele sitatet...
Interessant, finnes det kilder?
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Det er også tidskrevende å lage hasjolje av industrihamp, du trenger store mengder for å få noe som helst. Hemp inneholder 0,3% THC.
Vis hele sitatet...
Joda, det gir ikke samme yield som mer potent cannabis, men man kan få flere rusdoser ut av en fullvoksen plante, så det er et gyldig argument fra Narkotikapolitiforeningen. Så lenge cannabis generelt er forbudt, vil en legalisering av industrihamp kunne gjøre det problematisk å håndheve lovverket.
Sitat av Vargas Vis innlegg
Interessant, finnes det kilder?
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål. Igjen har jeg gått i fella og gjengitt en respektert venns utsagn uten å sjekke sannhetsgehalten, og må innrømme at jeg har vanskeligheter med å finne kilder.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Godt spørsmål. Igjen har jeg gått i fella og gjengitt en respektert venns utsagn uten å sjekke sannhetsgehalten, og må innrømme at jeg har vanskeligheter med å finne kilder.
Vis hele sitatet...
Aaah :P Men igjen, "organiserte" kriminelle pleier jo vanligvis ikke å legge ut dokumentasjon om udådene sine på statistiske nettsider o.l. ....