Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3940
Heisann! Jeg har et fotoprosjekt hvor jeg skal ta bilder av graffiti jeg kommer over. Har funnet noen som er helt OK, ikke akkurat kvalitetsarbeid, men noen throwups med kule farger. Har bare vært i et lite område, gikk mye i det samme. For det meste er det bare tags og folk som har bomba strøket med navnet til crewet sitt, men det er jo ikke like interessant. Stygt er det også, så blir ikke så inspirert

Trenger ikke være lovlig arbeid, men vil ha noe som tar seg bra ut på bilder. Tar både i svart hvitt og farger, liker kontraster og flotte former. Om dere kan pointe meg til spesifikke områder eller har noe dere selv vil skryte av så kom med det. Bildene skal bare vises til klassen, så er ikke så stort prosjekt, men er innmari gira på å finne noe uvanlig som er en klasse over det man ser overalt. Blir kjempeglad om det er noen som har brukt omgivelsene på en kreativ måte. Hovedmålet mitt med denne oppgaven er å vise at det finnes bra greier der ute, til tross for at det er "hærverk".

Kommer ikke fra Oslo, så har ikke sett så mye til nå. På forhånd takk!
Hausmania-kvartalet og skateparken ved Dyvekes bro.
De spotsa skal levere det du trenger.
Takker for raskt svar! Da tar jeg meg en tur så fort jeg kan