Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 8669
Hei Freaks! Tenkte jeg skulle dele min første erfaring med LSD til dere.

Setting: Fredag morgen. Jeg og min barndomskompis i hans hus med ingen andre tilstedet. 13 grader og overskyet, men fortsatt fint vær. Store vinduer med utsikt over sjø og skog. Verdt å nevne at jeg praktisk talt vokste opp i dette huset så det føltes behagelig å være der.

09:00 40ug LSD ble inntatt på tom mage. En 120ug sukkerbit knust og delt i 3 deler. 1 del ble igjen.

09:30 Tenkte jeg skulle ta meg en dusj før ting begynte å skje slik at jeg følte meg vell. Det første jeg føler er at fingertuppene blir litt følsomme (elektrisk?). Dusjen føles som en oase. Trekker opp gardinene for å se ut. Hva har skjedd med fargene på gresset og trærne? så grønt alt er. Jeg føler meg lett som en fjær og gange er rart.

10:00 Tilbake i stuen med kompisen min. Jeg føler meg stein fra brystet og opp, som om jeg jeg har spist edibles, men med en klarhet. Ikke det tåkete hodet du får av weed. En elektrisk klarhet. For et rent stoff tenkte jeg.

11:00 Herregud så fint alt er! Synet mitt er 1080p og sylskarpt. Verden har fått et saturation filter som godt kan sammenlignes med dette. http://img15.hostingpics.net/pics/57...indeferduo.jpg

12:00 Heftig bodyload men føler meg fortsatt lett. Rar følelse. Gress og detaljerike gjenstander bølger vagt når jeg ser på det. Følte da det var normalt og tenkte ikke noe mer over det. Ser ingen geometriske figurer i himmel og vegger, for lav dose. Kognitive prosesser er veldig hemmet. Ord gir lite mening. Bilkjøring og kompliserte dataoppgaver oppgaver krever en annen abstrakt tankegang enn mitt syrehode har i øyeblikket.

I stuen hang det flere malerier som jeg fant interessant. Jeg følte jeg kunne duppe fingeren i vanndammen på bildet. Som om det ikke var noen begrensinger.

13:00 konseptet tid, rom og meg har sunket ned i et svart hull og det svarte hullet forstår jeg ikke. Jeg bare er..et par øyne som observerer.

https://open.spotify.com/track/4r9CtoTORnhgolvhslLdTx

Denne sangen går i bakgrunnen da jeg åpner verandadøren for å få ta en titt ut. Jeg ble bare stående å se og høre. Alt var så levende og i takt. Det var det vakreste jeg noen gang har sett. Jeg følte fred. Jeg følte en vakker rolighet. Jeg følte meg over alt. Jeg følte meg tom.

De 5 minuttene sangen varte er brent fast i hjernen min og er noe jeg vil huske resten av mitt liv.

Alt føltes som en drøm. Skjønner nå hvorfor det har fått navnet Lucy. Tullet litt med ordtaket "I was blind but now i can see" under peaken. Følte da det ga god mening.

15:00 Er ikke lenger så lucid så en tur ut hadde vært fint. Vi går til en turløype. Et skikkelig paradis.Vi spaserer rundt i et par timer til vi venter på at det skal dabbe av. Føler meg fortsatt veldig påvirket men dagligdagse ting er nå mulig å gjøre.


Ettertanker og verdt å nevne:

Var litt redd for LSD, derfor jeg startet svakt. Angrer ikke på dette og føler at neste gang jeg gjør det er det ikke nødvendig for meg å øke dosen.

Følelsen man får på peaken går ikke ann å beskrive, uansett hvor mye dere leser på det. Følelsen var ikke menneskelig så blir litt som å forklare farger til en blind person. Enkelte personer kan sikkert føle dette som veldig ubehagelig.

Har fått en stor respekt for stoffet. Føler det kan lære meg mye.

Pass på å ha hele dagen for deg selv. Er du ikke ansvarsfri den dagen kan det bli litt panikk under peaken. Det varer lenge!

Føler nå jeg har åpnet en dør jeg aldri får lukket, men jeg angrer ikke
Sist endret av nattenssønner; 1. oktober 2016 kl. 15:57.
Første gangen min var på 150ug, angrer litt, i starten var det som du beskriver, helt fantastisk og enda mer former i Himmelen og overalt egentlig, men så begynte bad tripen, jeg og vennen min følte oss fanget, og alt gikk i loop, alt hadde en fish-eye effekt og det føltes bare ekstremt rart ut alt sammen. Tok 6 timer for å bli sober.

Edit: Angrer på at første dosen var stor, burde ha starta med mindre dose.
Sist endret av 937hcks; 2. oktober 2016 kl. 21:50.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg begynte med 2 lapper på 110ug hver på min første gang og er så glad for at det ikke var mer eller mindre, perfekt dose som førte til en god god trip. Man kan vel bare si at hver trip er forskjellig og alle vil oppleve det ulikt. Gjelder å finne sin balanse.
Min første gang på syre var for leeeenge siden, og jeg hørte på "Shadow of the Hierophant" (LP: Voyage of the Acolyte) av Steve Hackett. Et par venner og jeg droppa en bit Blå pyramide hver og satte oss i en park med kassettspiller .
Etter en time, da fargene klarnet og samtalen stilnet, var alt helt ubeskrivelig vakkert. Musikken, gresset trærne, himmelen, andedammene i parken... Vi kom på en "dyp-morsom-samtale-tripp" som gikk lett og fint, men hvor meningsfylt det var vet jeg ikke.
Senere "skrudde" vi potetskruer ned i en sandkasse. Vi lo lenge av alle potetskruene som stakk opp av sanda.
Det var ingen nedtur, faktisk, søvnen var god etter noen timer med sterke inntrykk, og dagen etter var helt valig.
I etterkant ser jeg at det var en mild rus.

Et par år senere fikk jeg et par-tre biter dryppsyre (LSD25) som sendte meg ut på en vond badtripp, med noia for folk og lave tanker om meg selv. Ingen kjipe halliser, heldigvis.
Etter det var jeg på Blå Pyramide et par ganger til, noe som var kult, men jeg begynte å bli voksen, så det sluttet av seg selv.
I den perioden av livet lærte jeg at syre er gambling, for man vet ikke hvordan man reagerer på det.

Nå har jeg slutta med nesten alt, til og med tobakk og alkohol! Så nå er jeg på jakt etter en god og rimelig vaporizer som funker for gall. Dårlig utvalg her i landet. Men det er en annen sak. Rota meg litt ut på viddene nå.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
fantastisk
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
dette vil jeg også oppleve, er det vanskelig og få tak i syre kontra cannabis?
Ja, det er vanskelig og få tak i syre kontra cannabis.
okei, takk for svar
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer vel helt ann på hvilke kontakter og tilgjengeligheten du har det Selv får jeg skaffet det meste av samme person.
nei jeg har egentlig ikke noe spess kontakter, kjenner et par som selger brunt og grønt men aner ikke om de selger andre ting også, skal altids greie og få fatt i men vil jo helst slippe og spørre 10 forskjellige før den 11 kan skaffe :P
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Ble keen på å prøve nå :P
Vil bare legge til en lenke på grunnlag av de siste 6 innleggene: Psykedeliske stoffer, er dette noe for meg?

Fin rapport. Ikke at jeg har peiling, men sukkerbiter blir vel gjerne dryppet på, ikke dynket i bulk som blottere? Jeg tror det er fare for ugjevn fordeling av virkestoff i sukkerbiter. Hvis så ville det nok vært bedre å knuse sukkerbiten, blande pulveret godt for og så dele det opp i tre deler. Eller enda bedre: røre ut sukkerbiten i vann, og så drikke 1/3 av vannet.
Sist endret av Relevant; 24. mars 2017 kl. 14:37.
Relevant - Akkurat det jeg gjorde. Altså, knuse å blande alt godt sammen. Og ja, sukkerbiten var dryppet da den ble kjøpt. Metoden som er mest egnet vell å blande ut å måle opp i ml (sprøyte).
Takk forresten!
Sist endret av nattenssønner; 24. mars 2017 kl. 18:00.