Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2035
Har fått tak i 10stk paralgin forte i stikkpille form.
Av grunner jeg føler blir unødvendige å forklare så er jeg veeldig lite hypp på å stikke 10 sånne oppi baken.

Jeg vet man får lagd en ekstrakt av Paralgin Forte som fjerner paracetamolen, men vil den samme metoden funke for stikkpiller..??

Har hørt det går ann å knuse dem, pakke dem i dopapir og svelge dem, jeg blir da ikke kvitt paracetamolen, men er ikke den som bryr meg mest--har minst lyst til å ha 10 stikkpiller i meg på èn gang.

Please svar kjapt folkens, fordi ekstrakten må isåfall være ferdig i morgen tidlig.


Alternative løsninger taes imot med takk.
du finner ekstraheringsmetoden på forumet bare søk
å hvis du knuser tablettene(noe du skal gjøre uanz) så skal det jo funke like fint....
Juno's Avatar
Trådstarter
Ja jeg kjenner til ekstrakteringsmetoden, men iogmed at stikkpillene inneholder andre ting slik som hardfett, så ville jeg være på sikre siden.

Ikke at jeg ikke stoler på deg amhx--men jeg skulle gjerne hatt en second opinion, sånn just in case..
Nei altså skjønner deg godt med at du ikke vil ha 10 piller i baken hehe :P Fant ikke noe informasjon som sier at du ikke kan bruke vanlige ekstraheringsmetode.
Går jo ikke an å knuse de. Prøvde den andre ekstraheringsmetoden en gang, det ble en fiasko og endte med at jeg må kaste alt sammen