Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 774
Anonym bruker
"Sprudlende Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brummet ptsd brukt en del medisiner, men kommet til et punkt jeg føler dosene går så mye opp og på samme tid redd for å miste medisinen.

Feks i kveld
3x vallegan for å trigge søvnen,
2x parafin forte for smerter
2x mogadon for stress
Og 50mg stillnoct

Føler ingenting eller Søvig, bare en trang til å ta mer selv om jeg ønsker å kutte ned. Natta har alltid vært frisonen mot tanker og har kommet på et nivå jeg føler meg som en misbruker av stillnoct når 10mg fikk meg zombie 1 år siden. Går så fort gjennom medisinene nå jeg har et forklaringsproblem.

Begynte å få sobril uten virkning og de snakket om valium og Xanax for seponering, men måtte vente på psykolog som er et års ventetid.

Det er ikke så lett jeg Jan skylle alt i dass og bite det i meg, men har hørt feks stillnoct for ikke noe mer virkning over 15-20mg så ikke vits å ta 5.

Noen tanker?
Tanker ja.. Forslag JA:
Redd for at mye av ditt forbruk er på grunn av at hodet ditt TROR at større doser er løsningen.

Smertestillende (PF) vet jeg fin lite om hvor mye du trenger, 2 stk er neppe uvanlig hvis dette funker for deg.

Derimot Vallegan, Mogadon og Stilnoct kan du fint redusere og det relativt kjapt!
Har selv gått på mye av det samme i mange år og har adskillig erfaring med stoffene.

Hvis du virkelig VIL komme deg ut av 'uføret' så vil du nok måtte satse LITT selv.
Jeg foreslår at du begynner etter siste skole / arbeidsdag (fredag) med å KUTTE UT Vallegan, Mogadon og Stilnoct helt.

Godt mulig at du ikke får sove i det hele tatt denne helga hvis du vil komme deg ut..
Fortsett med null lørdagskvelden. For å få sove velger du ENTEN Mogadon ELLER Stilnoct søndagskveld (Vallegan kutter du helt).

Mogadon virker hele natta og du bør ta den et kvarter før sovetid, Stilnoct er innsovningstablett og virker mer eller mindre momentant etter inntak. Ikke ta denne før du har PRØVD å få sove litt.

Vær lei mot deg selv og hold deg til ett av preparatene hver kveld selv om det er tøft. Etter ei uke eller to vil du merke at toleransen har forsvunnet tilstrekkelig til at det FUNKER med en tablett.

Jada, jeg har selv prøvd dette mange ganger, har en tendens til å 'sprekke' når jeg virkelig MÅ ha nok søvn og unnskylder ovenfor meg selv at det bare skal være DEN kvelden, noe som bare er å lure seg selv.

DU / andre kommer SIKKERT til å tenke at seponeringen bør skje over tid, men etter min erfaring funker dette her helt ok. Det er jo ikke stoffer kroppen din MÅ ha..
At du får så mye fra lege er jo egentlig ganske skremmende. Forbruket tilsier at du ikke kan kjøre bil og bør være ganske sløv på dagtid..

Lykke til!