Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1598
Hva er forskjellen på kodein/oxycontin?
Det er 2 forskjellige stoffer i samme gruppe. Kodein er på langt nær like kraftig som oxy, men dem gir en veldig lik rus. Oxy er en del mer euforisk og har kanskje en litt annen "feeling" en det kodein har. Begge gir nesten samme rus om man bare tar nok kodein, spør du meg da. Er vell litt smak og behag

Hvorfor lurer du? Skal du ruse deg eller bruke dem til smerte lindring? Uansett så er nok kodein best for en nybegynner. Oxy er veldig avhengighetsskapende og mye mer dosesensitivt enn kodein, men kodein er ikke til å spøke med dem heller, dem er skikkelig avhengighetsskapende dem også, selv om oxy er hakket over. Jeg ville styrt unna oxy til å begynne med da det virker som du kan ekstremt lite om temaet, 1 oxy av rette dose kan lett drepe en uten toleranse

Oxycontin er en depot tablett som inneholder "oxycodone" og om du skal bruke dem til rus så burde man knuse dem til fint pulver og porsjonere dem ut etter preferanse. Feks en 80mg oxy har jeg ca 6 - 10 enkelt doser ut av. Du burde også alltids lese deg godt opp på stoffer du har tenkt til å prøve før du prøver dem, en fin plass å begynne kan være:
https://psychonautwiki.org/wiki/Oxycodone
https://psychonautwiki.org/wiki/Codeine
Sist endret av Alge; 24. august 2018 kl. 21:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
8 1
Tusen takk for svar.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke uttale meg om kodein, men når jeg prøvde Oxycondone 10mg kapsler fikk jeg en sinnsyk eufori! Skumle saker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ekstraher 15 PF og du er i lykkeland i mangen timer. Helt. Konge
Trådstarter
8 1
Liker rusen av oxynorm/ oxycontin bedre enn Paralgin Forte
Anonym bruker
"Harm Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del så blir jeg ganske behagelig trøtt av oxy og vil bare chille og prate. på kodein i relativt store doser blir jeg mer giret og kan få oppheng i ting. nesten som på speed. Blir motivert til å rydde kåken grundig, eller loke på pc. En medvirkende årsak kan jo være at koffein og nikotin er sinnsykt digg når man er på kodein