Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1186
Hei.

Har noen bepurenorfin depotplaster 5mikrog/t inneholder 5mg totalt.
Noen som vet hva jeg kan gjøre for og få en god rus av disse?
Har aldri skyti noe før, så det er nok utelukket.
Men tenkte kanskje jeg kunne ta og klippe et plaster 4biter, ta en bit og prøve og blande den ut i noe vann, eventuelt med litt sitronsaft, hvis det trengs for og løse opp virkestoffet?
Også bare ta og drikke vannet etterpå.

Noen som har noen smarte tips og komme med?
ta plasteret på vanlig måte?
Det vil ikke fungere og løse de opp for så og svelge det, da buprenorfine blir ødelagt av magesyren. Har lest om flere som har puttet plasteret i anus. Men det har også ofte vært kombinert med overdoser ( i hovedsak plaster med Fenatyl, som er mye sterker)
Det ser ut til at man kan løse opp 42mg buprenorfin per ml med ren ethanol. Da burde det vell funke å legge plasteret i litt alkohol og skvette det under tunga? Mulig jeg tar feil her.
Tusen takk for svar dere.
Jeg har selvfølgelig tenkte på og bare teste det på den måten som det er ment til å brukes på. Men 5mikrogram i timen kan vel ikke være nok til og få noen rusgivende efekt?

Jeg har også kommet frem til at alkohol og litt varme nok er den beste måten å få det ut, også ta opp alkoholblandinga i noe bomull eller lignende for så å putte det under tunga.
Får se om jeg får tid til og teste det til neste helg og hvis jeg husker skal jeg komme hit med raport om hvordan det funket.
Sist endret av Skralla1; 3. august 2015 kl. 02:08.