Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4427
Jeg har av og til hørt rykter om at f eks ibuprofen booster effekten av Nobligan / Tramadol / lignende, er det noe i dette, eller bare en myte?
lyrica! prøv isåfall med 300mg eller mindre, det forsterker veldig! mye diggere og rusen føles naturligvis sterkere.

Ellers så er et par benzo (valium, sobril) digg. Men forsterker trur jeg ikke det jeg gjør.

Det med ibuprofen og paracet er bare tull.. Det forsterker det smertedempende effekten, men ikke ruseffekten.
Sist endret av jenspetter93; 15. juli 2015 kl. 20:12.
Trådstarter
35 3
Ok! Takker.
husk isåfall å ta lyrica på tom mage (helst ca 4 timer etter siste måltid) og det kan ta opptil 2 timer før det fungerer.
Sist endret av jenspetter93; 15. juli 2015 kl. 20:14.
Hva slags effekt er det du sikter til? Smertelindring eller partyhumør? Jeg har tatt nobligan for smertelindring før, og jeg kombinerte det med paracet duo, altså paracetamol med koffein. Det funka til dels på smerten, og jeg ble utover det rimelig rusa, selv på veldig lav dose. Godt humør og litt fjern, og plutselig ganske energisk, til tross for at jeg lå sjuk og utkjørt hjemme. Det siste kan vel skyldes koffeinen.
Alkohol, cannabis, lyrica, benzoer, sterke antihistaminer.. Det vanlige
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Atarax funker på meg.
Trådstarter
35 3
Mange takk. Mye nytt for meg her.
Sitat av jenspetter93 Vis innlegg
lyrica! prøv isåfall med 300mg eller mindre, det forsterker veldig! mye diggere og rusen føles naturligvis sterkere.

Ellers så er et par benzo (valium, sobril) digg. Men forsterker trur jeg ikke det jeg gjør.

Det med ibuprofen og paracet er bare tull.. Det forsterker det smertedempende effekten, men ikke ruseffekten.
Vis hele sitatet...
må man kjøpe lyrica på gata, eller kan man kjøpe det over disken i butikk ?

evnt hva må til for og få lyrica fra lege?
Sitat av infamous x Vis innlegg
må man kjøpe lyrica på gata, eller kan man kjøpe det over disken i butikk ?

evnt hva må til for og få lyrica fra lege?
Vis hele sitatet...
Er et c-prep, så ikke så vanskelig å få
Jeg får det pga angst/ryggsmerter.

btw, noen som har erfaring med å mixe tramadol og phenibut?
Tenker siden benzo går på gaba-a og phenibut på gaba-b.
Vil phenibuten evt forsterke?

Takk på forhånd
Sist endret av jenspetter93; 20. juli 2015 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det blir en bedre smertelindrende effekt av tramadol+ibux, men ingen bedre rus. Jeg trenger bare 50 mg tramadol for å bli rusa. Har du tilgang på paraglin forte så prøv en combo der, jeg ble sikkelig rusa av det. Må sies at jeg er veldig sensetiv på denne typen preparat. Kunne tenkt meg en hau med tramadol :P