Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4820
Er det mulig å gjøre dette uten client id og access token, altså kun med user id?
Har sett et par nettsider som ser ut til å gjøre dette, men får det ikke til... Burde jo være rimelig enkelt.
Sist endret av Spelly; 22. desember 2014 kl. 13:16.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg vil også gjøre dette. Forstår ikke helt linken. Ser at det er mange som tilbyr en slik feed som linker til en eller annen tjenestetilbyder og i tillegg skriver navnet sitt i feeden. Jeg kan ikke bruke dette. Er det noen som har det minste peil?
Hvorfor kan dere ikke gjøre dette med client ID og/eller access token?

Med instafeed.js er dette lett som en plett.
Fett. Har du noen tips da? Eller googler jeg meg bare til alt? Jeg er ikke en ringrev på java script, hvis det er det du mener med js?
Det står jo rimelig godt forklart på nettsiden jeg lenket til om hvordan man går frem? Jeg er heller ingen ringrev på JavaScript, men har fått det til.

Prøv deg frem, og still heller spørsmål om du står fast.
Se der, ja. Jeg klikket på den, men ingen ting skjedde. Tenkte det var en bug som i når man skriver f.eks kode, og browseren tolker det som en webside.

Det så oversiktlig og greit ut. Jeg skal teste det. Mange takk for tipset!