Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4692
En kamerat av meg får 90mg metadon pr.dag, og injiserer halvparten to ganger om dagen. Metadontypen det er snakk om er DnE (Den Norske Eterfabrikk) og kommer i 5mg pr. milliliter. Er det noen i forumet som har erfaring med dette, og skadevirkninger?
Sist endret av solomon; 30. april 2011 kl. 21:23.
Metadonet må vel kokes for at man skal kunne skyte det?

Har egentlig ikke peiling på slikt, men mener å ha lest det en plass.

Du kan kanskje sjekke med erowid.org?

Edit: http://www.narkoman.no/forum/viewthr...014&rowstart=0 Google hjelper deg nok med å finne mye om metadon og skadevirkninger. Slik som jeg har forstått det er det vel ikke det beste stoffet å bruke for mye av, uten å moralisere noe mer over det..
Sist endret av dollzii; 30. april 2011 kl. 21:39.
Trådstarter
23 7
Nei, det er Metadon Hydroclorid, altså et salt, og trenger IKKE kokes før injisering. Jeg skal sjekke ut den nettsiden du la ut url til. Takk!

Fant ikke noe om injisering av metadon på erowid.com, kanskje andre forumbrukere har erfaringer?
▼ ... flere år senere ... ▼
Har selv gått endel år på metadon(dne)og drev på å injiserte metadonen min i ca. ett års tid, på slutten begynte jeg å få store smerter i nyrene,og dette har resultert i en infeksjon i skelettet som har gjort at jeg må skifte hofte
Leste i Aftenposten i dag at det er 3 personer som har dødd i Norgen som følge av injisering av "Martindale"metadon(og 13 som har blitt alvorlig syke).Dette må være en skrivefeil da jeg selv har injisert metadon dne,altså konsentrert metadon som er 5 mg pr ml,Martindale har en styrke på 1 mg pr ml, og er mindre egnet for injisering grunnet mengden.
Av ren og skjær nysgjerrighet; hvorfor skyter man metadon? Er det ikke dette man får utdelt for å slutte med heroin?

Bruker man det fordi man får det utdelt på en eller annen slags blåresept?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Metadon fra Den Norske Eterfabrikk kan trekkes rett opp og skytes. Filtrering er bare nødvendig hvis det har kommet støv og andre partikler i saften. Den fra "Martindale" er den som må kokes før skyting.

Sitat av bronsky Vis innlegg
Av ren og skjær nysgjerrighet; hvorfor skyter man metadon? Er det ikke dette man får utdelt for å slutte med heroin?
Vis hele sitatet...
Man skyter det for å oppnå en kraftig og rask virkning av et kraftig opioid. Metadon er brukt i Legemiddel Assistert Rehablitering for opioid avhengige.
Sist endret av Mexxy; 25. mars 2014 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Metadon fra Den Norske Eterfabrikk kan trekkes rett opp og skytes. Filtrering er bare nødvendig hvis det har kommet støv og andre partikler i saften. Den fra "Martindale" er den som må kokes før skyting.



Man skyter det for å oppnå en kraftig og rask virkning av et kraftig opioid. Metadon er brukt i Legemiddel Assistert Rehablitering for opioid avhengige.
Vis hele sitatet...
Er dette noe du er sikker på? Hva med solbær og eplesmaken som er tilsatt? Jeg får 110mg fra DnE, mener du virkelig at man faktisk kan sette dette uten noe bivirkninger? (som om jeg skulle hatt morfin for injeksjon?) Noe må det da være som ikke er helt bra?