Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 20329
Hei.

Har ett pillebrett med polaramin 2mg.

Jeg har hørt man kan oppnå en liten rus ved inntak av dette.
Hvor mye må jeg ta, og hvordan vil rusen føles?

Takker for svar.
"polaramin er et sederende antihistamin, antihistaminer er for å redusere alergiske reaksjoner.

Den har en sederende effekt, hvor kraftig denne effekten kan jeg ikke vurdere, men den kan ikke være særlig merkbar ettersom ingen steder på netten nevner noe om å ruse seg på det. Å ruse seg på antihistaminer er en særdeles dårlig idé ettersom du kommer til å merke bivirkningene mer enn den sløvende effekten.

Bivirkninger er mavesår, høyt blodtrykk, svimmelhet, muntørrhet.
Du får mye mer ut av å ta deg et par øl."

Kopiert fra freak: Her
Sist endret av sali; 18. desember 2010 kl. 02:00.
Ja, har sett det.

Men leste også i en tråd her at polaramin ga en veldig deilig slapp rus. Men dette er da bare troll?
Kast dem, gamle er de sansyneligvis og.
Gamle er de ikke..

Tok nettopp noen.. Om det skulle smelle så rapporterer jeg tilbake. haha
Og siden vi ikke fikk vite noe mer regner vi med at du sovna på tastaturet Man blir jo så for dømte trøtt av mye antihistaminer.
Driver for tiden og tar allergivaksine, i samband med dette tar jeg ganske store doser polaramin. Rundt 12mg om dagen. Eneste resultatet er 12 timers sammenhengende søvn, og døsig resten av tiden.
Merkelig nok så merker jeg nesten ingenting til den sløvende effekten av polaramin. Jeg spiser fort tre i slengen om jeg får allergianfall og det eneste jeg merker er at eg blir litt tørr i øya. Er visst ikke alle som blir sløve av dem. En kamerat av meg kan ta en og gå rundt som en zombie resten av dagen.
Cottonmouth og trøtthet, yey! Ett utrolig spennende rusmiddel! Anbefales på det sterkeste
Sitat av randomfreak Vis innlegg
Cottonmouth og trøtthet, yey! Ett utrolig spennende rusmiddel! Anbefales på det sterkeste
Vis hele sitatet...
Cannabis? :P