Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2975
I forbindelse med jula har jeg laget en del hjemmelaga drops til familie.
Oppskriften på en batch er 125gr glukose eller dextrose, 1dl vann og 450gr vanlig strøsukker. Dette kokes til det når 157-165 grader (162 er visst best) før man tilsetter smak og fargestoffer. Da fikk jeg en ide. Kan jeg blande inn pulveriserte valiumtabletter og lage en slikkepinne med valium? Eller vil virkestoffet (diazepam) bli ødelagt av varmen? Hvor sterk varme vil diazepam tåle før det blir ødelagt?

Hadde vært ypperlig å sitte og slikke på en tilsynelatende uskyldig slikkepinne og få i meg medisinen min samtidig. Hva tror dere? Jeg har ikke vært i stand til å finne ut hvor mye varme de faktisk tåler så all hjelp vil bli verdsatt.
Iflg. denne kilden har diazepam et kokepunkt på 497,4 °C. Knock yourself out.
oi det vil si at man enkelt kan røyke valium.
første som slo meg var at du hadde tenkt å bedøve noen småunger eller no. "kom skal få sukkertøy!"
Sitat av klarety Vis innlegg
oi det vil si at man enkelt kan røyke valium.
Vis hele sitatet...
Du kan godt røyke det, men virkestoffet blir igjen i asken..?
en glo blir fort opptil 900°C. (?)
Sitat av psilonaut Vis innlegg
første som slo meg var at du hadde tenkt å bedøve noen småunger eller no. "kom skal få sukkertøy!"
Vis hele sitatet...
En er utspekulert lommemann-ish type?

Men trådstarter, jeg vil tro at du må knuse pillene for så å løse dem opp i vannet du skal bruke i komposisjonen din.
Dette vil vel føre til at virkestoffene blir distribuert mer jevnt enn dersom du bare heller i knuste tabletter i sukkermassen feks.

Litt kjedelig dersom du sitter der uten å få noe effekt av greiene og når du snur deg så legger du merke til at kompisen din har svelget tungen..
Få en mere chill jul med valium til hele familien. Ikke noe stress med pakker osv. Alle tok vel den?
Sitat av GiantToaster Vis innlegg
Hadde vært ypperlig å sitte og slikke på en tilsynelatende uskyldig slikkepinne og få i meg medisinen min samtidig.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare stikke ut på badet og svelge pillen? En slikkepinne vil gi deg en unøyaktig dosering.
Sitat av klarety Vis innlegg
oi det vil si at man enkelt kan røyke valium.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle man ville røyke tabletter?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hvorfor ikke bare stikke ut på badet og svelge pillen? En slikkepinne vil gi deg en unøyaktig dosering.
Vis hele sitatet...
Rett og slett for gøy.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Men trådstarter, jeg vil tro at du må knuse pillene for så å løse dem opp i vannet du skal bruke i komposisjonen din.
Dette vil vel føre til at virkestoffene blir distribuert mer jevnt enn dersom du bare heller i knuste tabletter i sukkermassen feks.

Litt kjedelig dersom du sitter der uten å få noe effekt av greiene og når du snur deg så legger du merke til at kompisen din har svelget tungen..
Vis hele sitatet...
Det er notert.

Sitat av anamnesis Vis innlegg
Få en mere chill jul med valium til hele familien. Ikke noe stress med pakker osv. Alle tok vel den?
Vis hele sitatet...
Ikke dum ide det heller.
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
en glo blir fort opptil 900°C. (?)
Vis hele sitatet...
Mulig men thc tåler ikke mer enn 200 c. Så tror ikke det er noe problem.
Haha... kan jo bake julekaker med hasj eller noe. Så blir hele familien fjern lol
Pass nå for guds skyld på at ikke en eller annen unge tar det for godteri og putter i seg en neve. Jeg syns dette høres ut som en skikkelig døv ide! Det blir det samme som å komuflere bombene sine som leketøy bare for morroskyld og galskap.
dette hørtes ut som en jævli dålig ide
Blir som å putte barberblader i epler og gi ut ved julebukk/halloween.
grunnen til at han kommer på denne ideen.... det er jo en grunn fpr at man går på valium
Sitat av xavi0n Vis innlegg
grunnen til at han kommer på denne ideen.... det er jo en grunn fpr at man går på valium
Vis hele sitatet...
Og det er en grunn til at de kommer i form av piller fremfor slikkepinner!
bruker du fordi du vil eller har du resept?
Resept har jeg, men det skal ikke stikkes under en stol at jeg av og til bruker de anderledes enn tiltenkt fra legens side hehe.
Men er d ikke like enkelt å svelge en pille og så ta en slikkepinne uten valium i?
Om det bare er til deg selv, er d jo ganske tungvint. Om du skal dope ned familien din, som er en dårlig ide, så kan du lage slikkepinner. Hadde ikke orket det der styret om jeg bare skulle ha til meg selv.
Har du aldri gjort noe bare for moro skyld selv om det ikke var den enkleste løsningen?
Sitat av GiantToaster Vis innlegg
Har du aldri gjort noe bare for moro skyld selv om det ikke var den enkleste løsningen?
Vis hele sitatet...
Hundrevis av ting. Det kan faktisk kalles en hobby. Jeg bruker dog hodet når jeg gjør det
Da har vi det til felles.