Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4560
Hei,

Jeg søker informasjon om rekreasjonell bruk av Ketobemidon i tablettform, ett sterkt morfinlignende opioid som går under navnet Ketorax i Norge. Jeg har søkt hyppig, men funnet lite av den informasjonen jeg søkte. Jeg foretrekker å være på den sikre siden, og lager derfor en tråd her.

Jeg har tidligere en del erfaring med Oksykodon, og de fleste informasjonskildene jeg fant på nettet omhandlet enten bruk av dette stoffet eller andre opiater, men det var lite informasjon å finne om Ketobemidone. Jeg regner med grunnen er fordi dette stoffet kun brukes hyppig i Skandinavia.

Det jeg er interessert i å vite er om noen her har informasjon for forbereding av Ketorax for plugging, og for IV-bruk, spesielt da blandingsforholdet mellom tablettene og vannet/injeksjonsvesken. Kan Ketorax snortes med god effekt?

For å få litt mer ut av denne tråden, så har jeg ingen ting i mot at de som ønsker det kommer med sine personlige erfaringer med Ketorax.


Og fordi som lurer: Ja, jeg har søkt på forumet. Jeg fant ett par tråder om Ketorax, men de var gamle med lite konstruktiv informasjon!


Thanks.
Hvis jeg ville ha en moralpreken eller høre om hvor idiotisk ideen er så hadde jeg spurt etter dette. Jeg er fullstendig klar over all dritten som kan befinne seg inni en tablett.

Uansett, jeg kan forøvrig nevne at kjangsen for at jeg tar stoffet IV er svært liten, og at grunnen til at jeg nevnte IV-bruk var fordi jeg tenke at blandingsforholdet til IV-bruk også ville fungere til rektalt bruk. Jeg er ganske påvirket mens jeg skriver dette og jeg sliter litt med å formulere meg. Beklager dette, men synes fremdeles jeg fortjener å få ordentlige svar isteden for henvisninger til andre tråder som ikke besvarer noen av spørsmålene mine.
Sist endret av TWoftheECS; 14. desember 2010 kl. 21:26.
Ketogan eksisterer for rektal bruk, så med mindre du allerede har skaffet deg tabletter (som du vil innta rektalt?), ville jeg ha prøvd å skaffe Ketogan stikkpiller. Grunnen til at du finner så lite om stoffet her på Freak er vel enkelt og greit at det er et sterkt opioid som er veldig sterkt, og mindre tilgjengelig enn andre opioider som kodein og heroin.

Ettersom ketobemidon også virker som NMDA-antagonist i tillegg til den klassiske mu-opioid-agonismen, så vil effekten sannsynligvis oppleves litt annerledes enn andre opioider. Andre ting å merke seg er at stoffet er mer avhengighetsskapende enn morfin, og sammenliknet med morfin er rusdosen betydelig høyere enn dosse påkrevd for analgesisk effekt. Dette gjør at det kan være lettere å overdosere, noe du bør ha i tankene når du inntar dosen.

Har dessverre (eller heldigvis?...) ikke noen erfaring med ketobemidon, dette er alt jeg vet. Men hvis jeg først skulle inntatt et opioid med større terapeutisk vindu...
Sist endret av Vargas; 15. desember 2010 kl. 00:23. Grunn: jadda...
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Har selv brukt ketorax og har stort sett bare positive reaksjoner på dette, har dog kun brukt det i medisinske situasjoner.

Det ligner veldig på vanlig morfin, grunnen til at jeg bruker det er at jeg er allergisk mot morfin og ketogan fungerer på lik måte for meg.

Jeg har et dårlig øyeblikk med ketorax og det var utrolig skummelt, fikk en relativt stor dose en natt av sykepleier. Og jeg har aldri snurra så mye i hele mitt liv, jeg så syner og kroppen var helt borte. Jeg hadde ingen bevegelsesmulighet og jeg hadde hallusinasjoner. Det er egentlig litt rart at jeg fikk dette av ketorax.

Men i bunn og grunn et behagelig stoff, du blir ikke like dårlig av ketogan. Og i mitt tilfelle hjerte og sirkulasjonsstans.

Men vær obs på at du kan være allergisk mot dette medikamentet, jeg snorter ikke medikamenter så det kan jeg ikke svare på! Lykke til!
Sist endret av bavarai; 15. desember 2010 kl. 00:29.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg kan nå gjerne fortelle til de som vil høre at for min del er Ketobemidon ikke ett godt stoff å bruke rekreasjonelt.

Har også gjort mer research, for de som er interessert, og funnet ut at Ketorax inneholder så mye annet dritt (det er snakk om tabletter for oralt bruk) at de ikke er verd å snorte. De kommer mest sansynelig bare til å renne ned i halsen, og ha samme effekt som om man skulle svelget, + ekstrem drittsmak. Heldigvis fant jeg ut dette før jeg prøvde det. Rektal bruk hadde derimot bra funk, selv om jeg ikke liker stoffet.

Det kan rett og slett hende at Ketorax ikke fungerer bra på meg. Har fått det IV på sykehus flere ganger det siste året, og jeg synes for eksempel den smertelindrende effekten kan sammenlignes med morfin (også rekreasjonelt). Dette er jo rart med tanke på hvor nært beslektet disse to stoffene er, men nå er det jo en grunnregel innenfor rusmiddelsamfunnet at alle folk er forskjellig, og at diverse substanser også kan funke veldig forskjellig på folk.

Jeg blir veldig fjern av Ketorax, men det er ikke en behagelig fjernhet.

Jeg er uansett glad for erfaringen av å bruke Ketorax rekreasjonelt, men jeg tror ikke jeg vil foretrekke å gjøre det igjen.