Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3188
Har fått skrevet ut Pinex Forte pga operasjon og lurer på om det er farlig å blande dette med Rohypnol, stesolid eller Ardin (Valium)?

Er en stund siden jeg tok Pinexene - men allikevel, bedre og sjekke med noen som kan ha peiling. Regner ikke med noen legeuttallelse, men kanskje noen har erfaring/kunnskap.

Øh...tatt en vanlig pils ved siden av også, men kun én liten flaske...
Det kommer helt ann på hvor mye ønsker å ta.. Om du tar 1-2 Pinex Forte er det nok ikke noe problem. Meste jeg har tatt er 3 somadril 4 paralgin forte, 15mg vival og 15mg zopiklon.. Enestte som skjedde var at jeg sovnet, og sov veldig godt!
Ikke noe problem så lenge du ikke overdriver med dosene. Det som eventuelt kan bli farlig er respirasjonsdepresjon, men dette vil bare bli et problem med HØYE doser, hvertfall når det gjelder kodein, som ikke er mye potent. Ville nok vært mer forsiktig mtp. paracetamolen i PF om du ikke ekstraherer kodeinet. Finnes vel en del tråder om det emnet også.
somadrilen er veldig avhengig av hvor vant du er!
jeg har tatt 6 forte og 9 somadril 2 valium å blitt i god form!

så var det en gang at sendingene mine av soma blei stoppa så jeg var av dem i 2 uker så da når jeg mottok de trodde jeg at jeg hadde samme motstandsdyktighet mot dem enda å heiv innpå 6 stk. blie dritings å blækka på sofan! samboern illsint
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg tror trådstarter har fått svar på det han lurte på, så jeg stenger denne.
Ser heller ikke verdien i fortelle historier om hvor rusa dere ble ved tidligere medikamentmisbruk.

Case closed