Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2575
Jeg merker nå at jeg er blitt temmelig tilvent av benzoer.
mitt spørsmål er da, hvor lenge bør jeg holde meg unna de før jeg kan få effekt av normal dosering igjen?
Fant dette http://www.benzo.org.uk/manual/index.htm kan kansje hjelpe deg litt.
jeg har ved et par anledninger hatt en ukes opphold å det har hjulpet slik at jeg kunne få samme rus av 4 som jeg tidligere fikk av 6 forte...... MEN det kommer sykt raskt til bake!
når legen satt meg av pinex forten hadde jeg ei Jævli uke etterpå, men er nesten litt glad det sjedde til tider.
Du burde sikkert ta en pause ja.
Og lengre du holder på værre blir det å slutte\ta pause..
Benzodiasepiner lagerer seg i kroppens fettvev og kan sitte i kroppen opptil 3 mnd. Mange mener det nesten er verre å slutte med "piller" enn med heroin fordi abstinensene varer så lenge...

Det er nok lurt å ta 10-14 dager uten og så vil du merke betydlig forskjell.. Snakker av erfaring..
Sitat av Lobotor
Benzodiasepiner lagerer seg i kroppens fettvev og kan sitte i kroppen opptil 3 mnd. Mange mener det nesten er verre å slutte med "piller" enn med heroin fordi abstinensene varer så lenge...

Det er nok lurt å ta 10-14 dager uten og så vil du merke betydlig forskjell.. Snakker av erfaring..
Vis hele sitatet...
Er enig, må vell vente en 10-14 Dager. Går selv på benzo, men det er mot angst. Prøver altid å vente en to uker mellom hver gang. da funker det som normalt igjen.
Macca's Avatar
Trådstarter
Okay, 14 dager var ikke så lenge det. Det klarer jeg helt fint
takk for svar
Er du jævlig innspist på benzo`s så tviler jeg på at du noengang vil får den samme funken som du fikk i starten, men ett par uker burde hjelpe veldig!

Og Tjokk: Paralgin Forte inneholder kun Paracetamol og Kodein, altså kun smertestillende og ikke noe benzo lignende.. selv om kodeinen jo gir rus, men det er det jo mye som gjør
ok så hvilke stoffer er det som inneholder benzo da?
trodde forten gikk under kategorien benzoer......
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
For å gå under gruppen benzodiazepiner må det jo inneholde nettopp det,
her er en liten liste:

Bromazepam (Lexomil)
Diazepam (Valium)
Lorazepam (Ativan)
Clonazepam (Klonopin)
Temazepam (Restoril)
Oxazepam (Serax)
Flunitrazepam (Rohypnol)
Triazolam (Halcion)
Chlordiazepoxide (Librium)
Flurazepam (Dalmane)
Nitrazepam (Mogadon).

hentet fra wikipedia
siden rohypnol ikke lages for kommersielt salg osv i norge, så bytter vi den ut med Flunipam
Macca's Avatar
Trådstarter
Noen som har tips på hva jeg kan gjøre i mellomtiden..?
rebound-effekten som jeg er redd for. alt fra urte-te til avslapningsmetoder..
Og nei, jeg kan ikke røyke bønne fordi jeg begynner på urinprøver om ikke så lenge
Sitat av Dodecha
For å gå under gruppen benzodiazepiner må det jo inneholde nettopp det,
her er en liten liste:

Bromazepam (Lexomil)
Diazepam (Valium)
Lorazepam (Ativan)
Clonazepam (Klonopin)
Temazepam (Restoril)
Oxazepam (Serax)
Flunitrazepam (Rohypnol)
Triazolam (Halcion)
Chlordiazepoxide (Librium)
Flurazepam (Dalmane)
Nitrazepam (Mogadon).

hentet fra wikipedia
Vis hele sitatet...

og Alprazolam (Xanax/Xanor)

Sitat av wasted16
Noen som har tips på hva jeg kan gjøre i mellomtiden..?
rebound-effekten som jeg er redd for. alt fra urte-te til avslapningsmetoder..
Og nei, jeg kan ikke røyke bønne fordi jeg begynner på urinprøver om ikke så lenge
Vis hele sitatet...
Prøv å kom deg ut blandt folk, pass på at du får nok søvn og at du spiser bra osv.
Det hjelper sikkert litt.. blir bare verre av å isolere seg inne
btw, er det apotek-urinprøvene til 100kr du skal gå på, eller de avangserte som er dyrere? er ganske mye apotek-prøvene ikke sporer opp
Macca's Avatar
Trådstarter
Det er ordentlige prøver, purken som har satt meg på de. Så jeg tviler på at jeg slipper unna på de
Sitat av wasted16
Det er ordentlige prøver, purken som har satt meg på de. Så jeg tviler på at jeg slipper unna på de
Vis hele sitatet...
jeg gikk på urinprøver i flere år hos snuten, og det var apotekprøver bare 10-20% av dem var rene, helt til jeg fant ut av at man faktisk kan ruse seg mye selvom man er på prøver... er vell ikke lov å si hva her(oppfordring til bruk), men det er jo en del man kan ta/være påvirket av som disse urinprøvene ikke sporer opp
er vell ikke lov å si hva her(oppfordring til bruk), men det er jo en del man kan ta/være påvirket av som disse urinprøvene ikke sporer opp
Vis hele sitatet...
Det er ikke oppfordring til bruk å gi noen informasjon om hvordan de gjør det. Det er først oppfordring hvis du sier "Gjør dette" eller "Du bør gjøre slik". Formulerer man seg noe slikt som "Man kan" eller "Det er mulig å" så har du ikke oppfordret noen.