Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 17868
Har lest en del i Paralgin Forte trådene og det står ingenting om det er noe triks å hakke de opp og sniffe de. Har hørt at det skal gi samme effekt som å spise de, å ta det i nesa?
Noen som vet hvordan dette er og hvordan man går frem?
Sist endret av Mullah; 7. mars 2007 kl. 17:00. Grunn: Endret fordi poster er "spesiell".
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det er ikke noe triks å snorte paralgin forte, enkelt å greit.
Du tar enkelt og greit to spiseskjeer å legger oppå hverandre så pillen er mellom så knuser du..
Vet desverre ikke om det er noe forskjell på effekten.

EDIT: Utdyping
Lurer på om det er mer skadelig å sniffe de enn å svelge de også?
Sist endret av Mullah; 7. mars 2007 kl. 17:01. Grunn: Endret fordi poster er "spesiell".
Vet du ikke ber om meninger, men dette er noe av det dummeste jeg har lest. Skal du sitte på fest og virke kul med opphakket Paralgin Forte? Tror nok at det ikke er så bra for neseborene i lengden, men de bruker jo blant annet Paralgin Forte til å blande ut Kokain så det er nok ikke direkte dødelig.
P.S Kan du ikke bare sniffe bakepulver isteden, blir sikkert like morro og ikke minst like dumt.
Husker en gang jeg sniffa en paraset, ironisk nokk får du døds vondt i hode. så jeg vil tro å sniffe den vil bare gi deg vondt i hode
Tenkte jeg skulle hakke opp 10stk paralgin forte å sniffe i meg. Skal vel merke en rus i tilegg til masse alkohol og? ELSKER å eksprimentere skjønner du! Hehe.
Sist endret av Mullah; 7. mars 2007 kl. 17:04.
Ekke den skarpeste kniven i skuffen nei
Masse Alkohol og Paralgin Forte er en dødelig kombinasjon. Bare så du er klar over det, det er ikke sikkert nyrene dine takler 10 PF alene engang.
Sitat av nismo252
tsnkte jeg skulle hakke opp 10stk paralgin forte å sniffe i meg jeg... skal vel merke en rus i tilegg da.. å masse alkohol å tjoåhåy.. ELSKER å eksprimentere skjønner du..hehe
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare spise dem? Da vet du hvertfall sånn ca. hva som skjer. ER en grunn til at folk spiser Paralgin Forte og ikke snorter dem. Hvis folk snorter piller som f.eks. ritalin, så er det fordi det fungerer. Hvis du absolutt skal eksperimentere er det sunnere med benzoer eller bønner kombinert med alkohol. Ikke at jeg oppfordrer til noen av delene(spesielt ikke benzoer), men du får minst en like behagelig rus uten at det går nevneverdig utover leveren\nyrene dine.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Vil oppfordre deg til å høre på folk her. Paralgin forte inneholder høye mengder paracetamol, og dette er svært tungt for dine indre organer. Har selv en kompis som har prøvd å ta livet av seg med paralgin forte, og det er ikke så veldig høye tallene som skal til. Å blande det med alkohol er i tillegg svært dumt, da det gir en ekstra veldig unødvendig belastning.
tenk på smaken til pf...hvis du sniffer det kommer du høyst sansynlig til å spy. å hvis sniffer 10stk blir det veldig mange linjer som kan føre til neseblødning. farlig vil jeg ikke tro det er, har selv spist 15 på en gang...ble bare kvalm og jævli stein av det
har sniffa en hall PF når jeg venta på at resten av PF`ne skulle funke "var for morro skyld"
og det funka fett det. men er ikke til å anbefale! testet det meste
Masse alkohol og paralgin forte blir ikke noe som helst morro, det blir teit og smertefult, men skal du alikevel på død og liv gjøre det så må du for guds skyld få vekk paracetamolen, egentlig bør du kutte ut alkoholen også.

PS. snorte og sniffe er vel egentlig to forskjellige ting er det ikke? (?)
Sist endret av Sot-Jo; 29. september 2006 kl. 15:48.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
PF hjelper til mer enn bare hodepine. Er en sterk smertestillende

Edit: jøss, så ikke før nå hvor gammel tråden var. :-)
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av donjohnson
PF hjelper til mer enn bare hodepine. Er en sterk smertestillende

Edit: jøss, så ikke før nå hvor gammel tråden var. :-)
Vis hele sitatet...
Men det er bull. Kan ikke komme og si at man ikke får rus av Paralgin Forte.
det funker ikkje å sniffe pf.har selv prøvd.er vel sånn med paralgin at den må svelges å innom levra for sånn at kodeinet skal bli omdannet til en liten mengde/så og så mange % morfin pr mg kodein.tror det er noe sånnt.
er en grund til att folk tar selvmord med paracetamol blanda med sprit..
sier seg jo selv att det er dødelig da
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Micr0o
er en grund til att folk tar selvmord med paracetamol blanda med sprit..
sier seg jo selv att det er dødelig da
Vis hele sitatet...
Det meste er dødelig hvis du bare har i deg nok
joda men det er en veldig vanelig måte å ta livet sitt på
Sitat av Jehes
Kan du ikke bare sniffe bakepulver isteden, blir sikkert like morro og ikke minst like dumt.
Vis hele sitatet...
Det har jeg gjort, og kan si at det bare var helt forjævli!!
For det første ble det produsert 20x så mye snørr som vanlig, og bakepulveret etsa nesten igjennom nesa føltes det utsom. Det varte i 4 -5 timer. Dette er bare kort fortalt. Men tips: ikke vær like tulling som meg

-Nei, man får ingen rus av dette
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det store spørsmålet er jo nå om @nismo252 lever den dag i dag?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det store spørsmålet er jo nå om @nismo252 lever den dag i dag?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, men hans siste post her var 6. april 2011.
Men etter det han lirer ut av seg ovenfor, er det ikke umulig det ble en darwinaward på han.