Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3919
Jeg er glad i og ruse meg på piller ! Jeg har fått tak i en ekse med 20 kapsler med Nobligan 50mg, blir jeg rusa på de ? hvor mange må jeg spise uten alkohol og hvordan virker de, noen som har prøvd det ? =)
http://www.erowid.org/pharms/tramadol/tramadol.shtml

http://www.felleskatalogen.no

Ser ikke ut som det beste rusmidlet på markedet, men whatever floats your boat.
Sist endret av Slaktern; 14. februar 2007 kl. 16:51.
Trådstarter
18 0
men jeg blir fjern eller ? ingen som har prøvd ?
Trådstarter
18 0
Det er altså Tramadol som er virkestoffet i pillene, ikke noe av det andre ? Nesten som morfin blir det sagt, og andre sier det omtrent ikke viker i det hele tatt.
I linken din sto det at det kunne nesten måle seg med opiater.
Skal teste ikveld så får vi se hva som skjer
prøvde det for leenge siden, blandet med masse imovane og forte. det er ikke noe rus å anbefale, husker nesten ingenting, men har aldri vært så "borte". Husker jeg fikk bivirkninger som hodepine og mageknip i et par dager etterpå.
Trådstarter
18 0
Konklusjon ; Nobligan er ikke vits og ruse seg på ! Har spist 20 stk , litt små fjern og klønete, latterlig! Sommadril vis jeg skal ete noe piller !
Somadril?! *riste på hodet*. Somadril er apedop! Nobligan er et opiat (i slekt med kodein og morfin, heroin også for den del). Somadril er muskelavslappende, og jeg er enig i at det gir mye mer rus pr pille men synes slett ikke at det gir noen behagelig rus. Njaal: Hvis du ble "småfjern" av 20 nobligan har du nokk brukt litt heroin eller morfin før, hvis ikke finner jeg det vanskelig å tro på deg.
Liker ikke så godt rusen på somadril jeg, men kan være greit og hive i seg ca. 4-5stk etter 2-3pils da du skal på fest.. Knasket omlag 20stk en kveld sammen med alkohol, ble bare totalt fucka..
Har tatt nobligan ett parr ganger.. Første gangen var jeg fyllesyk og naboen hadde "noen smertestillende" jeg skulle få. Jeg tokk to stykker gikk til byen og var litt "borte". Jeg blei stående på platekompaniet og høre på musikk i 45 minutter.

Andre gangen tok jeg og ex'n min 3 stykker vær, og blei bare liggende i senga og "kjenne på følelsen". Vi følte oss glade, og hadde en god følelse i hele kroppen. Synes å huske at vi ikke fikk sove, og blei bare liggende å prate om ting.

Synes det var en fin rus, men ikke forvent å bli helt borte liksom. Du blir litt rar men ikke kjempe rusa
Her i huset hender det seg at vi ruser oss på nobligan. Tar 3 stykker og 2 paracet og det funker som fan. Tar ca 1 times tid før det begynner å funke. Hvis du røyker og drikker brus i tillegg så funker det bedre (etter at det har begynt å funke). Etter noen timer så hiver vi innpå 2 til og 1 paracet. Grunnen til at du skal ta paracet er for at det fordobler virkninga! Også hjelper det litt mot kvalmen som kan oppstå!
Funker i ca 12 timer!! Genialt!

Får ikke sove heller, så vi er gjerne oppe til sent neste morgen. Skikkelig hærlig følelse, men er ikke noe å drikke alkohol på..
Sist endret av Siaa; 15. februar 2007 kl. 19:17.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Siaa
Grunnen til at du skal ta paracet er for at det fordobler virkninga! Også hjelper det litt mot kvalmen som kan oppstå!
Funker i ca 12 timer!! Genialt!
Vis hele sitatet...
Paracet har aldri, og kommer aldri til å booste noe særlig rus, det du/dere opplever er mest sannsynlig en placeboeffekt. Paracet er heller ikke noe bra for kroppen å spise for mye av (smal terapautisk indeks, mao: Det skal lite til for å få skadelige konsekvenser av misbruk).

2stk er ikke noe problem nå og da, men ikke gjør det til noe vane.
Sist endret av Dodecha; 15. februar 2007 kl. 19:19.
Hmm...nei, det er faktisk slik at du fordobler virkninga hvis du tar paracet sammens med nobligan, paralgin ol. Fikk ihvertfall jeg beskjed av hos legen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Siaa: At det fordobler effekten i paralgin forte kan være om du tenker på at det allerede er 400mg paracetamol i paralgin forte.
At det fordobler effekten av kodeinet som er i pillene må du lengre ut i skauen med.

Edit: Jeg må faktisk korrigere meg: Det er studier som er foretatt på kombinasjoner av tramadol (virkestoffet i nobligan) og paracetamol der en viss forhøynet effekt oppstår, dette gjelder dog fremdeles ikke kodein.
Sist endret av Dodecha; 15. februar 2007 kl. 20:02.
Tramadol er et såkalt atypisk opioid, kjemisk ulikt andre opiater og opioider(kan det strengt tatt kalles et opioid?) men, med noe lik farmakologi. Tramadol har VELDIG lav affinitet for μ-opioid reseptorene(600 ganger mindre enn morfin), og det er nettopp stimuleringen av disse reseptorene som skaper b.la. euforia og sedasjon. Kan ikke helt forstå hvorfor det skulle være ønskelig å ruse seg på et så lite potent opioid, og enda mindre kan jeg forstå hvordan flere av dere kan sammenligne Tramadol med Kodein og Morfin.