Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 20926
Lett litt rundt, sett i felleskatalogen. Men bare lurte på om noen her inne har noe erfaring med denne sovemedesinen som rusmiddel?
Hvordan funket det? Blir det noe effekt?


Fant også en eske med "Cipralex". Noen med erfaringer?


Takk.
Sist endret av unggutten; 19. desember 2006 kl. 13:15.
Stilnoct har jeg ikke noe erfaring med.

Med "Ciplalex" regner jeg med at du mener "Cipralex". Det er antidepressiva og med andre ord ingenting å ruse seg på.
Okay, ja kan godt stemme. Da legger jeg den tilbake!
Kult om noen gir meg litt info om stilnoct!
jeg er allerigsk mot zolpidem/stilnoct.. jeg tar to 10mgs og begynner å hallisunere og shit. men kompiser av meg har ikke fått noe særlig effekt. men om du blander med sprit så blir du nok å kjenne noe funk.
men jeg ville begynt smått først, hvilke mg har du?
Jeg brukte stilnoct daglig før, og hendte jeg tok endel mer enn jeg skulle. Fikk aldri noen rus-effekter, men jeg sov jo forsåvidt og. Vet bare at de gangene jeg tok litt for mye var jeg tung som f i hodet "dagen derpå". Jeg vil si det er lite å tjene på den, om du ikke har soveproblemer.
10mg. Stilnoct er benzo right?
Stilnoct er ikke et benzo preparat nei.

Edit: For å være helt korrekt er det et Benzodiazepinlignende middel.
Sist endret av kiminator; 19. desember 2006 kl. 13:43.
De er "familie"?
Men hvor mange burde jeg starte med tror dere?
Anbefales snorting, å droppe eller svelge? Kult om noen vet dette.
God erfaring med andre benzo preperater.
Sist endret av unggutten; 19. desember 2006 kl. 13:52.
droppe eller sniffe!
ta 2 - 3 med alkohyler til å begynne med
får stilnoct 10mg for å sove iom at jeg driver å slutter med dop nå. Så bra som det går så samla jeg jo opp en arb.ukes forbruk og delte de med en kamerat i helga. Vi skulle ta en "rolig" kveld og drakk oss fulle på vin og tequila, så delte vi stilnocten og vips så blacka begge to ut og "våkna" igjen noen timer seinere på en fest litt lenger unna.. Begge fulle av meth og ingen anelse om åssen faen vi kom oss dit. Så de funker å ruse seg på, blei overraska over hvor sterke de egentlig var ^^
takk, tok dere mange "PsychedelicMind" ?
Zolpidem vil ikke absorberes noe særlig bra nesen, pga. dårlig vannløselighet(http://www.rxlist.com/cgi/generic/zolpid.htm), så å sniffe Stilnoct vil være idiotisk. Legg de under tunga for raskere onset.
▼ ... noen uker senere ... ▼
spisste 2,5 hver. drakk store mengder ved siden av da. Spiste 9 stk i jula med 2-3 øl. Det er liksom ikke noe særlig rus på de. Jeg bare blacker ut jeg
jeg får en følelse av at ting beveger på seg, har fått ganske heftige halliser også.. tar jeg mer enn en, gjør jeg alltid masse ting jeg iKke husker dagen etter..
For meg funker det fint, tar 2 stk for å sove.
Ta 2 stk(eller mer) og drikke energidrikke funker også bra, har flere ganger mista hukommelsen og våkna opp noen timer etterpå et helt annet sted.
Jeg prata med to kamerater som jeg dro til når jeg hadde spist 9 stk. hehe, de hadde ledd godt av meg. Jeg var visst helt apekatt og de hadde satt på meg en teit hatt og drivi å kødda en stund ^^ endte med at jeg la meg oppå ene kameraten min for å sove (var bare en tre seter der) og han blei så sur og jeg hadde prøvd å ligge i fot enden og påsto at det gikk ann å ligge to på den smale sofaen. Så kom jeg til meg selv igjen og gikk hjem og sov