Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1124
Hei jeg lurer på om noen her har erfaring med innhalering av diazepam eller vet noe om det. Det finnes visstnok apperater som fordamper diazepam til gass og kondenserer gassen til innhalerbare partikler.
https://web.archive.org/web/20151017...epam101904.htm Noen som har sett eller prøvd noe slik?
Jeg vet at etizolam kan vapes mener jeg. Så hvorfor ikke valium vet jeg ikke men ikke ta noen sjanser her nå
Ung og dum som jeg har vært, så har jeg faktisk testet å røyke valium. Jeg personlig ble ganske mye mer pære av det enn å spise dem. Men så vidt jeg vet er det ikke gjort noen forskning på dette og kan eventuelt være kjempeskadelig. Om du har tenkt til å være dum og teste selv så ikke røyk store mengder selv om du pleier å spise masse.
Fikk en knallide en gang og kjørte fire Vival 5mg sammen med en halvgrammer tjall og en sigg i kryddmorteren. Veit ikke om det var gassen pillesukkeret lagde, eller hva det var, men så kanon beis dårlig tror jeg aldri jeg har vært. Blei ganske god og fjern og, men med en halvgrammer tjall er jo ikke det akkurat sjokkerende.
GABAergic synapses
Kalla83's Avatar
3 0
De fleste benzodiazepiner er svært dårlig vannløselig. I 1980 ble det gjort forsøk på å løse ut diazepam i propylen glykol for å sette som iv siden diazepam løser seg godt ut i propylen gloykol. Pasientene endte imidlertid opp med alvorlige komplikasjoner som sterke smerter ved injections stedet, DVT (blodpropp) og lignende grunnet propylen glykolen. Actavis, produsent av Stesolid fant derfor en metode som heter macrogoli
ricinoleas (Cremophor EL) for å løse ut diazepam til iv. Benzodiazepiner løser seg egentlig best ut i maven eller under tungen. Jeg er imidlertid usikker på om du har en bra nok yield diazepam på en 10ml flaske propylen glykol til e-siggen at ikke det ville gitt en raskere onset av virkning. Noen røyker Diazepam tabbs i vanlige piper og lignende, men husk alle fillers og dritt man drar i seg. Skal ikke si jeg ikke har vært der selv, men, men...