Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2656
hey. first time here.
har nettopp fått taki et brett med sobril og 3 blå valium. lurer på om noen har no formening om dosering etter som dette blir første gang. gutt 20 år 176cm 70kg. har også shit load med alkohol og hasj om det sku være digg å blande med.

sory for skrive feil
Først og fremst anbefaler jeg deg STERKT og bruke noen timer på å lese deg opp på benzoer. Så du vet hva du har i deg og konsekvensene det kan gi. Det er utallige skrekkhistorier der ute om har fucket opp på benzo.

Anbefler deg ikke og blande benzo med alkohol da det øker sjansen for blackout med 10x og du burde ioogi hvilken styrke du har på pillene. Sobril kommer i 10, 15 og 25mg mens Valium er i 5 eller 10mg.

Om du er ute etter rus ville jeg startet lavt ved å ta 10-20mg valium uten alkohol, og heller røyke deg en joint når du føler for det.


Du kan også se her for informasjon om hvor 'sterke' diverse benzoer er i forhold til hverandre samt halveringstid.:
https://emedicine.medscape.com/artic...9xlMlua7G1g%3D

Les gjerne også litt på: https://www.reddit.com/r/benzodiazepines/
Trådstarter
8 0
Takk for svar

Skal lese de linkene du sendte, har lest en del fra før så vet litt om det.
Plan er å prøve de i helgen å målet er jo å bli fucked up innen for trygge vegger
Får de i morgen så er faktisk usikker på styrken.

Hvordan er det å blande sobril valium og hasj ?
en ting til. hvordan er det å kjøre bil et par dager etter inntak ?
Det er ingen direkte problemer med og blande forskjellige benzoer, eller blande de med hasj.


Det er ikke noe problem å kjøre bil 2 dager etter inntak. MEN, les deg godt opp på halveringstidene på de forskjellige benzoene du tar om du er max uheldig og blir stoppet i kontroll og blir med videre til prøve.
Profesjonell fuck up
19 6
Det å ruse seg på det har jeg ikke noen erfaring med, men jeg får Sobril mot flyskrekk og det funker fjell med bare en for meg. 10 mg. Jeg er av typen som får flere panikkanfall under en flytur, men med en Sobril er jeg helt rolig, så funker veldig bra mot angsten min hvertfall.

Må jo legge til at jeg er jente og en del lavere og kg mindre enn deg.
Trådstarter
8 0
men tilbake til dosering. har dere no formening om hvor mye man trenger for å bli fucka ?
Sitat av mottersi Vis innlegg
men tilbake til dosering. har dere no formening om hvor mye man trenger for å bli fucka ?
Vis hele sitatet...
Det er veldig individuelt. Noen kjenner mer på rus effektene fra xanax enn valium for eksempel. Om du tar 20mg Diazepam(valium) skal dette gi deg en grei rus. Røyker du så en joint på toppen av dette vil du være bekymringsfri i en sky av dun.
Trådstarter
8 0
haha tusen takk for svar gleder meg
Jeg hadde poppet 20mg sobril, 20mg diazepam og røyket noen jointer utover kvelden. For min del blir det 3x euforisk når jeg kjører like mye oxazepam som diazepam.
Trådstarter
8 0
høres ut som en god plan