Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 13450
...satans opplegg, har prestert hekte meg på Oxycontin. Er 40år&har vært big time hero-junkie halve livet. Hoppa av metadon i vinter, klarte jaggu sprekke på minus et par døgn og VIPS -GRISEHEKTA! Ikke noe sjokk for meg, men jeg hadde no oxycontin liggende og lempa 10mg depot i døgnet de første 2-3 dagene på hero-abst. Det gikk greit. Så sprakk jeg fan meg igjen..ei uke etter oxycontinen. Nå sitter jeg og svetter, på dass, søvnløs med angst og hater meg sjøl som pesten -igjen..

Ligg unna driten, folkens SERIØST! -jeg lærer visst aldri, uanz hvor mange ganger jeg skal slepes gjennom helvete. Og jeg har en datter å leve for..fuk it.. Har "lært" 100000 ganger på absolutt alle tenkelige og utenkelige måter. Eneste jeg tenker på nå er de 4-5stk oxycontin-tablettene som ligger i skapet, men tar jeg de pisser jeg bere mer i buksa for å holde varmen.

LÆR AV OSS HARD CORE JUNKIES, KJÆRE FREAKS!!! RØYK HASJ!

...og der pissa jeg på meg AKA pælma innpå oxycontin. fuk my life!
▼ ... flere år senere ... ▼
man lager freebase-kokain med vann og ammoniak. så røykes basen. totalt ulikt enn å snorte brus.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg vil si med et par ti års erfaring med og junke dop, røyke og snorte det, samt allt annet i pille form, så er heroin ene og alene på toppen. Kan ikke putte fingereren på det, men man blir grise hekta på det, ihvertfall hvis man skyter det. Det er en ting og ha brukt oxy eller dolciser mot smerter, da kan man vel ha en slags kontrol, det blir noe annet, men begynn og junk dop, da fucker du med krefter du ikke kan vinne mot, uten en kamp som vil ta omtrent hele livet ditt, eller livet ditt. Ligg unna. Godt råd.