Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1411
Dexedrine 5mg tabletter. De er hvite og runde og ligner ikke disse jeg finner på google bilder.. Delemerket EVANS DB5.

Er disse brukendes til noe? Har ligget noen år for å si det sånn.

På forhånd takk!

Ingen som vet? Har et brett av disse og lurte på inntak osv..
Sist endret av bacardi; 23. juli 2015 kl. 17:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om du liker stimulanter er de helt klart brukendes til noe :P

Om du vil studere på dem eller bare få ting unnagjort er alt fra 5-15 mg greit å starte med.
For ruseffekt er det greit å starte med 15-25 mg. Ønsker du mer effekt så fyll på med 5-10 mg, de virker relativt kjapt.
Disse dosene forutsetter at du ikke har toleranse.

Husk å spis godt på forhånd siden matlysten gjerne synker litt under inntak og en stund etterpå, og husk å drikk underveis. Jeg behøver mer drikke når jeg bruker dexedrine (medisinsk bruk), fordi det er vanndrivende. Kan få verking i muskler og hode på kvelden om jeg ikke har drukket nok i løpet av dagen.
Trådstarter
Takk for svar, har bare 8 stk nå da så får vi se