Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6020
Har 2mg tabletter med Valium og lurte på hvordan jeg kunne fått mest effekt ut av de, da jeg ikke har så mange akuratt nå.

Hvor safe er det å blande disse med alkohol og hvor mye burde jeg blande for å oppnå optimal effekt? (Hvor mye alkohol i forhold til Diazepam?)

Jeg vet opioider og benzoer har ulik effekt, men kunne jeg eventuelt blandet disse med paralgin forte?
Takker for svar!
Sist endret av Psytrip; 1. november 2010 kl. 19:14.
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Har 2mg tabletter med Valium og lurte på hvordan jeg kunne fått mest effekt ut av de, da jeg ikke har så mange akuratt nå.

Hvor safe er det å blande disse med alkohol og hvor mye burde jeg blande for å oppnå optimal effekt? (Hvor mye alkohol i forhold til Diazepam?)

Jeg vet opioider og benzoer har ulik effekt, men kunne jeg eventuelt blandet disse med paralgin forte?
Takker for svar!
Vis hele sitatet...
jeg kjører ketorax opiat og sobril25mg sammen,og det i store doser en skjelden gang..det forsterker vell ikke hverandre så mye men for meg trenger jeg begge effektene iblandt..du kan fint blande de..hvis du har prøvd begge hver for seg før og vet hvrodan du reager..at du tåler dem greit...så det ikke blir noen overaskninger

har du ikke tatt noen av dem burde du prøve deg frem å få litt erfaringer med stoffene
Sist endret av downer; 1. november 2010 kl. 19:24.
Altså benzo + alkohol er en gjenganger av advearsler, men dersom du på død og liv SKAL blande dem skal jeg bare svare deg på spørsmålet ditt. Drikk til du er brisen, sleng i deg pillene og stopp. Jeg trenger hvertfall 20mg for å få en skikkelig godfølse av valium.


Ville mye heller sett deg blande det med et trekk av noe god hasj. Dersom du skal blande det med alkohol og overgår brisen sier jeg bare lykke til og det er 50/50 sjanse for å ende på glattcella uten NOE hukommelse fra dagen før, og det kan pågå i flere dager hvor du har gullfiskhukommelse.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kanskje dumt spørsmål, men hadde selv evt bare EN 2mg's valiumpille vert en uheldig blanding om jeg har planer om å drikke sprit?
Om du du ikke har noe benzo toleranse kan vel en 2 mg tablett valium gi deg en kraftigere rus med sprit. Men 2 mg er veldig lite, og du kommer ikke til å merke forskjell engang. Ta heller tabletten når du er hjemme. Drikk til du er litt brisen, så ta den og se hva som skjer. Ikke lurt å dra på byen om du ikke har noe toleranse og er på valium og alkohol.

Og det kan ta en time før valium virker, fortere om du er tom i magen og omvendt
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Hvor safe er det å blande disse med alkohol
Vis hele sitatet...
Not at all. Å blande denne typen legemidler med alkohol er uansvarlig, barnslig og bare teit. La pillene ligge til du trenger dem, og ta deg heller en drink eller to hvis du vil komme i festhumør. Sjanglefull og blackout er jo ikke noe gøy uansett, vel?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Not at all. Å blande denne typen legemidler med alkohol er uansvarlig, barnslig og bare teit. La pillene ligge til du trenger dem, og ta deg heller en drink eller to hvis du vil komme i festhumør. Sjanglefull og blackout er jo ikke noe gøy uansett, vel?
Vis hele sitatet...
Dette kan ikke stresses nok i forhold til Valium. Hvis du faktisk vil denne veien, så sjekk i allefall opp interaksjonene mellom Diazepam og alkohol. Det er flere interaksjoner og det er derfor også veldig vanskelig å "beregne" noe som helst for å gjøre det trygt.

Effekten av å ta et par drinker ekstra vil nok være ca den samme - men betraktelig tryggere…
alkohol: downer men kanskje også litt upper om man ikke blir drita
valium: downer
=
Enten jævlig loka og sløv, eller har d jævlig chill og digg. Begge hemmer nervesystemet.

Ikke noe du bør prøve utenfor hjemmet første gang
Sist endret av Talia88; 17. desember 2010 kl. 00:33.