Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1179
Noen her som har erfaring med denne ? vurderer å kjøpe meg en selv
Hvordan er den å spille på ? er skjermen tilfredstillende stor nok ?
takker for alle svar
Jeg har den , den suger
Sitat av fatfro Vis innlegg
Suger nei?
Vis hele sitatet...
jo den suger siden spillene suger...
Psykotisk
Vrangsinn's Avatar
Trådstarter
Ikke mye å skryte av altså ? Greit nok at du ikke liker spillene, men er selve spill opplevelsen bra !?
Har den ikke selv , men har prøvd den å ville mye heller ha kjøpt en iPod touch å spilt de spillene som går ann å få på den!
Det er ihvertfall min mening å jeg har en iPod touch å jeg er meget førnøyd med den ! Beklager skrivefeil !
Har den første PSPen. Den var bra når jeg var 10. Kjøp heller en bærbar pc.
Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Ikke mye å skryte av altså ? Greit nok at du ikke liker spillene, men er selve spill opplevelsen bra !?
Vis hele sitatet...
spill opplevelsen blir jo ikke bra når spillene er dårlig lagd.. men kan jo hende du liker det, synes selv at nintendoen er bedre,men har spillt ganske lite dem siden ps3 og xboksen lokker mere
Kjøp Android telefon, helst en kraftig en (SII/SIII, Note I/Note II), last ned PPSSPP og nyt PSP emulator for Android
Sist endret av 23732; 16. desember 2012 kl. 21:31.
Har selv PS vita og er ganske fornøyd med den. For de som sier kjøp en bærbar pc eller ipod. Så er jo en laptop mye dyrere og da er hele vitsen med å kjøpe ps vita borte, nemlig porabiliteten. Har også ipod touch og denne er etter min mening altfor liten til å spille "seriøst" på. Da ville en iPad vært mere aktuelt, da denne faktisk har en del brukbare spill.

Spillutvalget:
Det er ennå ganske dårlig utvalg i spill, men det har begynt å komme seg det siste halvåret. Selv har jeg kjøpt playstation plus slik at jeg har fått Uncharted og Gravity Rush gratis, dette er to av de beste spillene (etter min mening) som har kommet til PSV til nå.
Psykotisk
Vrangsinn's Avatar
Trådstarter
Takk for svar Fremdeles usikker, men tror det blir kjøp etterhvert. Vil anta at det vil lanseres flere gode spill i fremtiden ? Virker jo som Sony har satset litt på dette produktet..