Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1324
Hallo! Er det noen anbefalinger for hvilken 3 part jeg burde bruke for å selge skins etc på steam?

Logget inn på brukern min her som jeg ikke har vært inne på over 1.5 år , fant ut en kniv jeg har der står det er verdt over 12.000kr hadde vært kult fått dem i real cash istedenfor steam kreddit.

Det var så utrolig mange forskjellige sider som kom opp når jeg googla, derfor spør jeg heller her.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
For all del ikke selg den over steam chat, det er lett å bli scamma. Ikke ta i mot paypal. Har hørt gode ting om skinbaron og skinport.
Skinport & cs.money er best.
Finnes grupper på Facebook også, solgte nylig der selv. Pass opp for scammers bare
hvis det er cs så kan du gå på grupper på facebook som typ "csgo norge kjøp/salg" så kjøper folk skins bare sørg for at du får vipps før du sender skinsa så er du golden
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av SnillDrue Vis innlegg
Hallo! Er det noen anbefalinger for hvilken 3 part jeg burde bruke for å selge skins etc på steam?

Logget inn på brukern min her som jeg ikke har vært inne på over 1.5 år , fant ut en kniv jeg har der står det er verdt over 12.000kr hadde vært kult fått dem i real cash istedenfor steam kreddit.

Det var så utrolig mange forskjellige sider som kom opp når jeg googla, derfor spør jeg heller her.
Vis hele sitatet...
Skinport funker fett, Opplevde det samme som deg siden jeg gamet mye cs før i tiden så sto det at jeg hadde en kniv til 6k
Bruker selv gamerpay. Europeisk side som har lave fees.