Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3261
Mann på 31 år, 190 høy og veier 90kg. Godt trent menn ønsker å gå opp i muskelmasse og litt ned i fett rundt magen for å få frem den berømte six packen før ferien. Ligger på ca 2500 kcal dagen (hvileforbrenning på 2240 kcal) og trener styrke 4-8 ganger i uka og cardio (med vekter) 1-3 ganger uka.

Aldri tatt steroider før, men har tatt to runder med prohormoner (dårlig effekt) og en haug forskjellige kosttilskudd oppgjennom. Tenkte å kjøre opplegget slik:

Uke 1-14: testosteron enantat 350mg uka (250mg hver 5 dag).
Uke 4-11 40mg anavar (10mg piller, så 20mg morgen og kveld).
Uke 15 og 16 ingenting
Uke 17 og 18: 40mg nolvadex dagen
Uke 19 og 20: 20mg nolvadex dagen

Så til spørsmål:
1. Hvor lang tid ca tar det før man fysisk og psykisk kjenner virkning? Startet for 1 uke siden (satt 250mg test x 2) og føler ikke noe særlig forskjell.

2. PCT: Holder det med nolvadex? Vært inne på tanken om hCG og clomid også. Vil jo få tilbake test produksjon i kroppen asap og beholde mest mulig av gainsa

Evt andre tips tas imot med stor takk. Ønsket ikke å kjøpe andre steroider da dette er første kur, vil kjøre det safeste da jeg er keen på å få barn i løpet av de neste 3-5 åra

Mer spørsmål:

3. Vet halveringstid på anavar er kort. Er det kanskje bedre å ta 10 mg hver 6 time ca? Sover 7-8 timer dagen, så litt lengre opphold vil det jo bli mellom kveld og morgen dosen


4. Ser dosene greie ut? Lest og hørt mye at stor dose nødvendigvis ikke er det beste, og samtidig vil øke sjansene for bivirkninger. Evt om det kan lønne seg å kjøre uke 4 med 40mg anavar, så uke 5-10 med 60mg (20mg x 3) før uke 11 med 40mg anavar også siste 3 ukene kun testo? Har testo i 1ml ampuller på 250mg. Tenkte om jeg ikke merker noe særlig forskjell i løpet av de første 3 ukene og kanskje booste til å sette 2x uka ( annenhver 3 og 4 dag)?
Sist endret av 14991; 21. juni 2020 kl. 16:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
1: enanthate har lang halveringstid, men 7-12 dager vil jeg tro. Peak på 2 uker. Sjekk steroidplotter.com

4: jeg ville økt til 500mg uka, sett hver 3.5dag (mandag/torsdag f.eks) mer stabile verdier sånn. Kommer sikkert til å få now ut av 350mg men lite bivirkninger derfra opp til 500mg
Vil du få frem sixpacken på et blunk er det 3 preparater som gjelder, winstrol, masteron og trenbolon. Alle suger ut vannet fra under huden og viser absa -selv opp mot 20% kroppsfett. Anavar er det svakeste steroidet og er ekstremt overpriset pga det er det eneste som kan brukes relativt trygt av kvinner, og det sier litt.

Steroider er ikke effektive til fettforbrenning, kun muskelvekst, for fettforbrenning er diett alt, bruker du veksthormon samtidig er saken en annen.

Vil du se best mulig ut på et blunk og se ut som du har trent seriøst hele livet kan du kjøpe en rask cutmix med test, tren og mast i samme tønne, ganske billig, kjøre en lav dose på rundt 300mg av hver, kombinert med litt winstrol, wham-bam gresk gud på en uke. Dette er stacken til alle instagram-modeller som ikke har hinsides mye muskler men ser shredda ut året rundt.
Sitat av Morgul Vis innlegg
1: enanthate har lang halveringstid, men 7-12 dager vil jeg tro. Peak på 2 uker. Sjekk steroidplotter.com

4: jeg ville økt til 500mg uka, sett hver 3.5dag (mandag/torsdag f.eks) mer stabile verdier sånn. Kommer sikkert til å få now ut av 350mg men lite bivirkninger derfra opp til 500mg
Vis hele sitatet...
Jeg kjørte søndag og torsdag når jeg stakk, men dette ble ikke bra. Det TS sier at han stikker vær 5 dag er det beste. Jeg fikk mye utslett på armer og hele kroppen da jeg kjørte faste dager, men når jeg stakk hver femte dag ble alt normalt igjen.

Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Vil du få frem sixpacken på et blunk er det 3 preparater som gjelder, winstrol, masteron og trenbolon. Alle suger ut vannet fra under huden og viser absa -selv opp mot 20% kroppsfett. Anavar er det svakeste steroidet og er ekstremt overpriset pga det er det eneste som kan brukes relativt trygt av kvinner, og det sier litt.

Steroider er ikke effektive til fettforbrenning, kun muskelvekst, for fettforbrenning er diett alt, bruker du veksthormon samtidig er saken en annen.

Vil du se best mulig ut på et blunk og se ut som du har trent seriøst hele livet kan du kjøpe en rask cutmix med test, tren og mast i samme tønne, ganske billig, kjøre en lav dose på rundt 300mg av hver, kombinert med litt winstrol, wham-bam gresk gud på en uke. Dette er stacken til alle instagram-modeller som ikke har hinsides mye muskler men ser shredda ut året rundt.
Vis hele sitatet...
Trenbolon er et meget effektivt steroid for å få bort fett. På ca 5 tusen kalorier om dagen minska fettprosenten min og musklene økte. Men trenbolon er ikke å anbefale.

Til TS, jeg hadde lagt meg på 400mg test og heller økt ettervært. Når jeg har kjørt test E kommer effekten etter ca 2-3 uker, mm du fronloader (kjører f. eks 500mg testo mandag og 1-2 dager etterpå samme dose) Jeg hadde også kjørt anavar til siste uke da det kan hende testoen "mister" litt effekt ettervært.

Noe slik:
Uke 1-14: testosteron enantat 350mg uka (250mg hver 5 dag).
Uke 7-14 40mg anavar (10mg piller, så 20mg morgen og kveld).
Sist endret av NokErNok; 21. juni 2020 kl. 18:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Psykedelisk bakverk
Å anbefale den stacken der til en som ikke har kjørt kur før er jo helt hinsides
Tren er selve definisjonen på å ødelegge seg selv.
Jeg kjørte tren i et år med gode resultater og ikke noe spess bivirkninger (enda) 4 år siden nå, men vet av flere som har fått trøbbel med hjerte som mest sannsynlig er pga tren.
Den tren jeg kjørte var muligense av noe ymse kvalitet selv om effekten var brutal og typisk for tren, men ca 2-3 mnd etter bråslutt etter 1 år på (null pct) så var blodverdier så si normale og har vært det siden.
Trådstarter
2 1
Tren er for meg uaktuelt å kjøre. Det eneste jeg faktisk vurderer å evt bytte ut anavar med er primobolan. Kun steroider beregnet for og forsket på mennesker, og som ikke er underground er aktuelt for min del. Betaler heller litt ekstra for det
Sitat av 14991 Vis innlegg
Tren er for meg uaktuelt å kjøre. Det eneste jeg faktisk vurderer å evt bytte ut anavar med er primobolan. Kun steroider beregnet for og forsket på mennesker, og som ikke er underground er aktuelt for min del. Betaler heller litt ekstra for det
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjører du ikke bare test 500mg i 12 uker?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Trenbolon er et meget effektivt steroid for å få bort fett. På ca 5 tusen kalorier om dagen minska fettprosenten min og musklene økte.
Vis hele sitatet...
Det er utelukkende den kosmetiske effekten til trenbolon, det så ut som du mistet fett pga vannet under huden blir sugd inn i muskler. Det er en myte at trenbolon øker metabolismen.

Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Å anbefale den stacken der til en som ikke har kjørt kur før er jo helt hinsides
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke, så små doser av preparatene gir minimalt med bivirkninger og er lette å kontrollere. Selvfølgelig er det bedre å starte med kun test for å kontrollere østrogen. Skrattler av folk på diverse forum som sier at folk må være forsiktige på lave doser steroider, spesielt orale steroider som f.eks anadrol sies være livsfarlig, i virkeligheten blir anadrol gitt i høyere doser enn kroppsbyggere bruker, av leger, til småjenter i flere år, og de lever fint?https://m.youtube.com/watch?v=kflxDuZYPFs

Trenbolons prolactin øker ikke særlig på 300mg, mentalt er det også liten effekt. Testosterons aromatisering er det eneste "problemet" men kan lett ordnes om en har hjerneceller nok til å ta ai når nipples klør. 300mg masteron og litt winstrol har null bivirkninger, annet enn kanskje litt hårtap om en har uflaks.

Folk med erfaring i proffe sirkler vet at en standarddosert blast ligger på 200mg+ anadrol, 1000mg+ tren, 1500mg+ test, 10iu+ hgh og grei dose insulin i flere måneder. På det nivået er det litt vanskeligere men det er fullt mulig for en nybegynner over 100 iq å hoppe på en slik dose om en begynner litt og litt om gangen og kontrollerer bivirkninger som de kommer med test & anadrol -> hgh -> tren -> insulin. Skal en kjøre sånn bør en ta blodprøver ofte via fürst though. Vokser milevis raskere enn folk som idiotisk tror de må bygge opp doser iforhold til nåværende muskelmasse.

Sitat av cansas Vis innlegg
Tren er selve definisjonen på å ødelegge seg selv.
Vis hele sitatet...
Latterlig skremselspropaganda.