Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3553
39 år,ikke førstegangs bruker men er 10 siden sist,
har planer om å kjøre en mild testo kur med testo propionate (100mg pr ml) og Enanthate (250mg pr ml) 500 mg i 15 uker.

Arbeider for tiden i en 2-4 turnus, og lurer på hvilen cyclus en vil annbefale??
Litt av problemet her er at du vil ha så stabile nivåer som mulig av testosteron og Enanthate har en halveringstid på ~4,5 dager.
Sitat av caddy09 Vis innlegg
39 år,ikke førstegangs bruker men er 10 siden sist,
har planer om å kjøre en mild testo kur med testo propionate (100mg pr ml) og Enanthate (250mg pr ml) 500 mg i 15 uker.

Arbeider for tiden i en 2-4 turnus, og lurer på hvilen cyclus en vil annbefale??
Vis hele sitatet...
Ødelegger man ikke sin normale egenproduskjon på en slik kur?

Da må du vel fort på trt resten av livet.
Sitat av Louisana Vis innlegg
Ødelegger man ikke sin normale egenproduskjon på en slik kur?

Da må du vel fort på trt resten av livet.
Vis hele sitatet...
Nei. Men de fleste som begynner går på TRT siden det er bedre for kroppen enn hormonhelvette pct, post-cycle therapy.
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Nei. Men de fleste som begynner går på TRT siden det er bedre for kroppen enn hormonhelvette pct, post-cycle therapy.
Vis hele sitatet...
Vurderer selv å ta en "testo-kur". Men jeg er redd det fucker opp min egenproduksjon, som jo i utg.punktet er ok på 600.

Du er 100% sikker på at 8 uker kur ikke vil ødelegge egenproduksjonen altså?
TS: stikk onsdag/søndag. Les wiki på reddit.com/steroids. Og bruk https://www.steroidplotter.com/

Louisana: Du er bare 22 år, altfor tidlig for en cycle. Vent til du er 25 år minimum.
Trådstarter
2 0
halveringstiden på enanthate er 10,5 dager og 4,5 på propinate.

viss jeg feks kjører mandag og fredag 250 mg (500mg pr uke) i 4 uker og før jeg reiser på jobb kjører jeg en dobbel dosen siste dagen,
250 på mandag og 500 på fredag.
da vil jeg ha 750 mg siste uken.
me tanke på halveringstiden så vil jeg ha ca 375 mg i kroppen etter 10,5dag og etter 14 dager vil jeg ha ca 200 mg i kroppen.
dagen jeg kommer hjem kjører jeg på med 300 mg testo prioponaten, og vil da fort komme opp i 500mg i kroppen, så går jeg tilbake til 250 mg x2 i uken.
Sitat av Morgul Vis innlegg
TS: stikk onsdag/søndag. Les wiki på reddit.com/steroids. Og bruk https://www.steroidplotter.com/

Louisana: Du er bare 22 år, altfor tidlig for en cycle. Vent til du er 25 år minimum.
Vis hele sitatet...
Er faktisk 23

Hvorfor er det for ungt, mener du? Er vel godt voksen da.
Nei, du er ikke voksen nok dessverre. 25 år er minstealder for kur. Skulle du kjøre på likevel så les ihvertfall https://www.reddit.com/r/steroids/wiki først. Første kur er alltid 500mg testo i uken, 12 uker.
Sitat av Morgul Vis innlegg
Nei, du er ikke voksen nok dessverre. 25 år er minstealder for kur. Skulle du kjøre på likevel så les ihvertfall https://www.reddit.com/r/steroids/wiki først. Første kur er alltid 500mg testo i uken, 12 uker.
Vis hele sitatet...
Er det minstealder ifølge loven, eller fordi en på 23 rett og slett er for ung?
Har ikke noe med loven å gjøre. Du har et naturlig potensiale som må nåes først; det krever endel år med trening og fokus på diett. Samt må du "vite hva du gjør", kjøre kur er ikke noe du bare hiver deg utpå. Da går det fort galt.

Alder på 25 er satt der den er så det naturlige potensialet er mulig nådd, hodet er voksent nok til å forstå mulige konsekvenser av å kjøre kur og nok informasjon og kunnskap er ervervet.
Sitat av Morgul Vis innlegg
Har ikke noe med loven å gjøre. Du har et naturlig potensiale som må nåes først; det krever endel år med trening og fokus på diett. Samt må du "vite hva du gjør", kjøre kur er ikke noe du bare hiver deg utpå. Da går det fort galt.

Alder på 25 er satt der den er så det naturlige potensialet er mulig nådd, hodet er voksent nok til å forstå mulige konsekvenser av å kjøre kur og nok informasjon og kunnskap er ervervet.
Vis hele sitatet...
Men det er vel først og fremst på sterke steroidekurer som tren osv?

Testo er vel det desidert mildeste der ute du kan få tak i, hva angår "steroider", om det i hele tatt kan kategoriseres som det. I utg.punktet er mer testo, bare bedre.
Sitat av Louisana Vis innlegg
Men det er vel først og fremst på sterke steroidekurer som tren osv?

Testo er vel det desidert mildeste der ute du kan få tak i, hva angår "steroider", om det i hele tatt kan kategoriseres som det. I utg.punktet er mer testo, bare bedre.
Vis hele sitatet...
mildt og mildt. Testosteron har mye androgene effekter kontra hvor anabolt det er. Har du ikke peiling på hva du gjør, kan du fort ende opp med å se verre ut og føle deg dårligere.
Sitat av Louisana Vis innlegg
Er faktisk 23

Hvorfor er det for ungt, mener du? Er vel godt voksen da.
Vis hele sitatet...
Når gutter kommer i puberteten så spiker testosteronproduksjonen opp i skyene, også daler den nedover etter det.

Så etter mange år med diskusjoner fram og tilbake har man kommer fram til at man bør vente til man er minst 25 år med å starte å bole

Greia er at boling er ikke noe vidundermiddel (eller jo det er egentlig det), så hvis du trener rent som en 20 åring og gjør ting riktig, vil du fortsatt kunne ha fantastiske resultater.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Når gutter kommer i puberteten så spiker testosteronproduksjonen opp i skyene, også daler den nedover etter det.

Så etter mange år med diskusjoner fram og tilbake har man kommer fram til at man bør vente til man er minst 25 år med å starte å bole

Greia er at boling er ikke noe vidundermiddel (eller jo det er egentlig det), så hvis du trener rent som en 20 åring og gjør ting riktig, vil du fortsatt kunne ha fantastiske resultater.
Vis hele sitatet...
Vil du kategorisere testosteron som bol da?

Når jeg tenker på bol, så tenker jeg mye sterkere greier.
Sitat av Louisana Vis innlegg
Vil du kategorisere testosteron som bol da?

Når jeg tenker på bol, så tenker jeg mye sterkere greier.
Vis hele sitatet...
Du kan definere bol på akkurat den måten du vil. Bol er jo et slang for anabole steroider.

TRT er bolig.

Personlig liker jeg ikke uttrykket. Hormoner funker i lange baner.
Testo er "bol" og must som base enhver kur.

Jeg håper du ikke skal begi deg ut på noe kur med det første, du virker altfor uinformert mtp tidligere poster her på freak. Har du lest wiki på reddit.com/r/steroids enda?
Sitat av Morgul Vis innlegg
Testo er "bol" og must som base enhver kur.

Jeg håper du ikke skal begi deg ut på noe kur med det første, du virker altfor uinformert mtp tidligere poster her på freak. Har du lest wiki på reddit.com/r/steroids enda?
Vis hele sitatet...
Bol aka tren osv er uaktuelt, men test er aktuelt ja. Må først måle estrogen-nivået, da jeg har en sterk mistanke om at dem er forhøyede, og evt estrogen-blokkere vil igjen da øke testoen. Er estrogen normalt, vurderer jeg en kur på trt ja, men ikke ut livet. Bare denne sommeren, så kroppen er på plass i august.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du kan definere bol på akkurat den måten du vil. Bol er jo et slang for anabole steroider.

TRT er bolig.

Personlig liker jeg ikke uttrykket. Hormoner funker i lange baner.
Vis hele sitatet...
Ser den, men vil vel da si at trt er det desidert mildeste hva angår "bol" isåfall.
Sist endret av Louisana; 12. juni 2020 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Psykedelisk bakverk
Du vurderer trt om du har normalt estrogen? Om du skal ta noe kur så burde du i det minste litt over en trt-dose om du skal få «kroppen på plass» til august