Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 10039
Anonym bruker
"Blind Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må egt. på peth prøver fordi psykologen mener jeg drikker for mye og hun må avklare det før hun fortsetter å skrive ut ritalin. Etter hunn sa det har jeg drukket rekord mye. Jeg har to tanker i hodet. Den ene er å si at jeg ikke gidder å få medisiner mer og at jeg ikke trenger dem. Den andre er å si at jeg drikker for mye og håpe på å fortsette å få medisner ellernoe. Liker medisinene greit tbh. Men vil ikke miste lappen, jeg kan jo kjøpe fin amfetamin annet sted også. Hva syns dere?
Hvor mye drikker du da?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ritalin og amfetamin er da IKKE det samme? Går på det selv. Jeg fatter ikke at dere kan sammenligne det. Amf kan holde deg gående i flere dager uten søvn, mens Rit bare dreper tankekjøret mitt.
Hvorfor drikker du? Alkohol er noe jævla drit.
Ritalin og amfetamin er aldeles ikke det samme nei. En stor forskjell er at amfetamin også påvirker serotonin respetorer, det gjør ikke metylfenidat. Dette fører til en hardere comedown.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Ritalin og amfetamin er aldeles ikke det samme nei. En stor forskjell er at amfetamin også påvirker serotonin respetorer, det gjør ikke metylfenidat. Dette fører til en hardere comedown.
Vis hele sitatet...
Men hva gjør Aduvanz?