Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 54266
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Husk at det snart er ett år siden noen postet i denne tråden.
Enten har fyren lagt prosjektet på is eller så har han tatt livet av seg selv med raketten sin.
Vis hele sitatet...
21. Januar 2009 - 25 November 2010... Nesten to år det! Døde tråder bude i grunnen låses...
neida, jeg lever enda jeg morsomt prosjekt var det også.. fløy enn... tre hundre meter eller noe før dritten fløy mot bakken. forøvrig så endte den opp med å teipes til ett tre og avtrekker på lang avtand.
kameraet føkka seg og fikk ikke nytt før dritten ble avfyrt :O
Jeg var gymgutt før nemmelig

haters gonna hate : dere trenger ikke tro på at jeg var gymgutt, men dere har mitt ord på det, som om det var vært noe ;=)
Sitat av Pyrotecnican Vis innlegg
21. Januar 2009 - 25 November 2010... Nesten to år det! Døde tråder bude i grunnen låses...
Vis hele sitatet...
Hmm.. Lurer på hvordan jeg har fått dette til.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sånn ble hvertfall mitt resultat
http://www.youtube.com/user/Northhun.../3/WccWeJbByTY
▼ ... noen uker senere ... ▼
nice er det pvc?
herda pvc trur jeg.. Men anbefaler alle som skal prøve/lage dette å skaffe seg noe av metal- la nylig ut en film hvor ting gikk litt på tverke, dvs. raketten satte seg fast, røret ble overoppheta og dermed sprakk det:-/