Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 942
Leste litt gjennom betalingsmetodene på PokerStars.com og kom over denne betalingen..
Er bare 16 år så ingen av betalingsmetodene funker:/ Hittil ha jeg bedt en venn sette inn penger jeg ha overført han. Som sagt er jeg 16 men har Nettbank. Kan PokerStars på noen måte finne ut hvor gammel jeg egentli er via en sånn overføring?

Sitat fra PokerStars.com
"Lokal bankoverføring er en metode som lar deg overføre midler direkte fra din bankkonto til din PokerStars-konto i din lokale valuta. Overføringen kan gjennomføres via NETTBANK(?), telefonbank eller ved å sende informasjonen til banken med e-post/faks eller ved fremmøte i banken."

Erfaringer eller råd?
Hvis de sjekker kan de nok finne ut hvor gammel du er ja..
Står kontoen i ditt eller kameratens navn? Hvis den står i ditt navn og du har løyet på alderen kommer du ikke til å få ut igjen pengene hvis du først vinner. Hvis du har gjort det, vil jeg anbefale deg å skifte side og registrere deg i kameratens/foreldrenes navn.

Når man setter inn penger fra to forsjellige visa-kort må man sende inn noe papirer med bl.a. alder på eier av kortene, men kan ikke si jeg er sikker på hvordan det fungerer hvis du overfører fra nettbank. Personlig ville jeg ikke tatt sjansen.

Norges største pokerforum er forresten donkr.com og jeg vil tro du får bedre svar der enn du kommer til å få her. Der finner du også rakeback-avtaler hvis du bestemmer deg for å skifte spillside.
okey Takker^^