Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7539
Ser etter noen butikker i Akershus som selger "grei" kvalitets softguns,,, noen som har litt peiling? Tenker da på seriøse butikker som Army shop,, villmarksbutikken osv.

edit: det her var kanskje litt feil forum å poste i, men jeg aner ikke
Sist endret av wowr0xs; 10. mai 2008 kl. 14:59.
Sist jeg sjekka sa er det vel få, kanskje bortimot ingen butikker i Norge som selger softguns! Kompis av meg sa han måtte over til Sverige, vet ikke helt, men jeg har aldri sett evt hørt om en butikk her i landet som har det du er ute etter!
Da skal du få høre noe nytt idag:

http://www.teknikmagasinet.no/

Om det er god kvalitet eller ikke vet jeg lite om, men det er ihvertfall softgun i Norge .
Sitat av TheButcher
Sist jeg sjekka sa er det vel få, kanskje bortimot ingen butikker i Norge som selger softguns! Kompis av meg sa han måtte over til Sverige, vet ikke helt, men jeg har aldri sett evt hørt om en butikk her i landet som har det du er ute etter!
Vis hele sitatet...
det er da mange butikker som selger softgun?
On topic, vet ikke om noen i akershus.
Men kan anbefale å bestille over nettet, hvis du har tillatelse av foreldrene dine, med tanke på at du er født i 93.
Sitat av Melodrama
Da skal du få høre noe nytt idag:

http://www.teknikmagasinet.no/

Om det er god kvalitet eller ikke vet jeg lite om, men det er ihvertfall softgun i Norge .
Vis hele sitatet...
Dæven! Har du sett...Jeg tok visst inderlig feil! Hvis det er fler som vet om andre butikker, post!
Sist endret av Butchern; 10. mai 2008 kl. 15:09.
Du har jo også Wasteland, men ligger i Bergen thou...

http://www.nettkatalogen.no/bransjel...n%20oslo/1.htm
Du har megazone i Oslo though. Vet ikke om dem selger enda, men de solgte paintballmarkører og softguns sist jeg var der.
Trådstarter
20 0
Jepp, jeg er født i 93, så får ikke dratt rundt og kjøpt ihvertfall.
Foreldra mine er paranoide når det gjelder å kjøpe ting på nettet, tenkte da å finne en grei butikk.
Og ved grei mener du en som selger til mindreårige? Tror det kan bli vanskelig, så du må nok få foreldre eller noen andre til og kjøpe for deg.
Trådstarter
20 0
Ettersom jeg og en vennegjeng skal lage vår egen lille softgun bane og den kjente unnskyldningen "alle de andre har, kan jeg få?" funker, så skal faren min kjøpe
Har et greit sår på beinet etter en av folka som skjøt meg i beinet med en gassdreven softgun... ><

Sitat av Melodrama
Da skal du få høre noe nytt idag:

http://www.teknikmagasinet.no/

Om det er god kvalitet eller ikke vet jeg lite om, men det er ihvertfall softgun i Norge .
Vis hele sitatet...
Takk for den der, skal kjøpe et AK gevær fra den butikken i den nærmeste framtid.
På hobbylarsen på sandvika storsenter i den gamle delen selger de softguns til mennesker som er over 18 år.
er 18 år på softguns i norge. de havner under våpenloven. så du må nok i butikk, etter loven, være over 18.
airsoft folket i norge handler mest i utlandet og bestiller fra hong kong. www.uncompany.com feks. i norge bruker vi wasteland og sandefjord paintball-> airsoft.no ellerno.

kan desverre ikke hjelpe med vanlig butikk
Sitat av wowr0xs
Takk for den der, skal kjøpe et AK gevær fra den butikken i den nærmeste framtid.
Vis hele sitatet...
Vær dog oppmerksom på at det "Teknikmagasinet" har innenfor airsoft er alt annet enn kvalitet. Å investere i noe skikkelig lønner seg i lengden.
Jeg kjøpte softgun fra hobbyhuset i kr.sand så det er ihvertfall sikkert at det selges i norge!
Du kan stikke på finn å kjøpe der? de selger mye bra softguns der.. eller så kan du dra til Sandvika på hobbylarsen som max-mekka sier, de har kvalitets softgun.. prisen ligger på sånn ca 500kr +-
jeg kjøpte en i denne butikken på siggerud

www.softguns.no