Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1369
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv om dere nok vil svare at jeg må ta dette med legen så spør jeg her først, pga det er en del erfaringer her. Jeg bruker Aduvanz 30mg og gjort det snart 2 mnd. Det som fremdeles er stabilt er humøret. Jeg har stabilt humør hele dagen, sinnet er borte, lunta er grei og jeg føler mening i tilværelsen. Det lille problemet er, at jeg begynner å bli litt urolig igjen om kvelden. Jeg er ikke sliten, og jeg har gått tilbake til å være direkte borte om morgenen. Så borte at jeg har gjort avtale i søvne kl 7 på morgenen. Ble ringt her om dagen, for jeg dukket ikke opp til noe viktig jeg skulle møte for kl 9 en morgen. Jeg hadde sagt «ja» for 3 timer siden! Dette husket jeg altså ikke....
Rett etter oppstart var jeg ganske våken om morgenen, startet med trening. SÅ gikk jeg hjem og dusjet og tok medisinen.

Jeg sliter litt med å komme i gang med ting igjen, nyter bare at humøret er bra. Det holdt seg mer stabilt før, nå daler jeg langsomt om kvelden, til tankekjøret så vidt sniker seg på mot sengetid. Men jeg lider ikke (enda).
På tide å øke dose? Kan man øke til 40? Men da er det vel Elvanse..