Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1706
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som veit hvor lenge man kan kansellere en overføring, si man har DnB ikke aktivert straks overføring, overførte penger på lørdag, kan man kansellere Oveføringen hele dagen eller de første minuttene?
Tror det er mens den står som under behandling eller "aktiv" men ikke som "betalt".
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Tror det er mens den står som under behandling eller "aktiv" men ikke som "betalt".
Vis hele sitatet...
Riktig, du veit ikke hvor lenge den ligger under behandling? Ligger den helt til mandag da evt?
DnB begynner å behandle regninger rett etter midnatt på mandag. Står det "under behandling" er det for seint. Da må du ringe banken. Jeg mener 04800 er døgnåpen, men ikke sikker.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så en overførsel vil begynne å behandles 00:00 inatt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så en overførsel vil begynne å behandles 00:00 inatt?
Vis hele sitatet...
Jeg ville antatt det Er jo hverdag i morgen og da begynner bankene å kjøre overføringer mellom banker osv.
Min egen erfaring med DnB er at behandlingen starter veldig fort etter midnatt. Har aldri brydd meg om å sjekke helt nøyaktig klokkeslett. Ring banken så kan dem forklare det.