Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4635
Jeg har nettopp kjørt programvareoppdatering på mobilen min, og nå er tastaturet en pest og plage å bruke. Den driver og sletter tilsynelatende fullstendig tilfeldige bokstaver mens jeg skriver, som regel bare første bokstav i et ord.

Eksempler:
"det er lenge til vi spiser middag på dagtid" blir til:
"et er lenge til vi piser iddag på agtid"

Har sett inne i innstillinger, men det eneste relevante jeg kan se er autocorrect, men å slå av denne har ikke hjulpet. Problemet vedvarer like fullt, også med autocorrect avslått.

Disse bokstav-fjerningene skjer heller ikke etter at jeg har skrevet ordet, men som regel midt inni. F.eks. over her da jeg skrev "dagtid", så sto det korrekt "dag", men da jeg tastet "t", så bare forsvant d-en, slik at det sto "agt", og da jeg fullførte ordet så ble resultatet altså "agtid".

Helt latterlig problemstilling, og jeg skjønner ikke hva slags drugs mobilen min er på nå. Har heller ikke klart å finne noen andre på nett med samme problemstilling.

Er det noen som har vært borti det samme, eller har noen tips? Irriterende!
Gjenopprette fabrikk-innstillinger? Evnt kontakt Samsung-support/butikk.