Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1658
Noen som vet om noen plaser som selger billige prosjektiler, hylser, hetter og krutt??
Siden det er veldig vansklig og importere det så.. tenker jeg jo på her i Norge.
Snakker du løskrutt, eller til ekste gunner?
Trådstarter
46 3
Dette er ekte greir jeg snakker om..
Våpenhandlere og enkelte sportsbutikker pleier å ha slikt. Om det er billig vet jeg ikke? Ei heller om det er restriksjoner på salg.

Edit: Ditt lokale skyttarlag kan nok også hjelpe deg.
Dersom du er ute etter ulovlige greier, får du ikke svar på dette forumet.
Sist endret av snegler; 21. mai 2008 kl. 03:34.
Hva er det for et spørsmål?! "Ammo" er ikke akkurat noe man selger til gule priser på den lokale kolonialen..
1. Kjøp deg en haug med 30.06.
2. Slå vekk prosjektilet med noe hardt.
3. Tøm ut kruttet.
4. PROFITT????

Hadde vært lettere hvis du fortalte hva du skal med det.
Trådstarter
46 3
ja men det kan jeg jo forklare.. jeg lader patroner selv og trenger billige komponenter, ikke noe ulovlig i det hele tatt.. jeg har papirer så jeg kan handle det hvor det måtte være, nå er det pris jeg ser på. derfor spør jeg om BILLIG ammo. Jeg burde vel egentlig ha kalt tråden for billige komponenter til patroner, men nå gjore jeg ikke det.. siden en ferdig patron bør bli billig.

Vet midway.com har mye men, disse er relativt dyre igjen.
Så har en jo parabellum har og en del..
Sitat av The Kid
Noen som vet om noen plaser som selger billige prosjektiler, hylser, hetter og krutt??
Siden det er veldig vansklig og importere det så.. tenker jeg jo på her i Norge.
Vis hele sitatet...
Mange norske nettbutikker som selger dette, hetter og krutt kan ikke sendes med vanlig post, kan sendes med tollpost.

Pris på kuler og hylser kommer jo helt ann på hvilket kaliber du skal ha til.

Hylser kan du få kjøpt billig ifra usa.

Du trenger våpenkort for å kjøpe krutt, kuler og hetter, men jeg har aldri måtte vise dette ved kjøp av ladekomponenter.
Trådstarter
46 3
har du noen eksakte nettbutikker?
Gjerne noen linker.

Sitat av Rejolo
1. Kjøp deg en haug med 30.06.
Vis hele sitatet...

Ja hvor finner jeg di billig da??