Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3306
Trenger du en ny tannbørste? Gjør som jeg skriver nå.

1. Ring inn til Colgate (67 59 00 25)

2. Snakk med en av de som jobber der og si "Hei mitt navn er blablabla. Tannbørsten min knakk. Det var en Colgate
Max Fresh, den knakk i går kveld når jeg skulle pusse tennene. Jeg pusset helt normalt så jeg vet ikke hvorfor den
knakk... Kan dere være så snill og sende meg en ny tannbørst i posten?

3. Oppgi addresse og slikt, etter ca. 1 uke så får du en pakke fra colgate.

Jeg gjorde dette og fikk 2 nye tannbørster, Colgate 360.

BTW: min tannbørst knakk faktisk, jeg pusset helt vanlig..




Puss Puss så får du en suss..
Sist endret av naxoz; 16. mai 2008 kl. 20:41.
Hehe, ganske kult! Men for og være ærlig, så blir jeg ikke å gjøre det, ettersom Colgate har hjulpet meg og beskyttet meg mot onde makter hele mitt liv
Sist endret av ^ProXo^; 16. mai 2008 kl. 19:51.
så isteden for å kjøpe en ny for 10kr så pussa du ikke tenna på en uke?
trees
Trådstarter
Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg pussa med den knekte delen;p
Sitat av naxoz
Trenger du en ny tannbørst? Gjør som jeg skriver nå.

1. Ring inn til Colgate (67 59 00 25)

2. Snakk med en av de som jobber der og si "Hei mitt navn er blablabla. Tannbørsten min knakk. Det var en Colgate
Max Fresh, den knakk i går kveld når jeg skulle pusse tennene. Jeg pusset helt normalt så jeg vet ikke hvorfor den
knakk... Kan dere være så snill og sende meg en ny tannbørst i posten?

3. Oppgi addresse og slikt, etter ca. 1 uke så får du en pakke fra colgate.

Jeg gjorde dette og fikk 2 nye tannbørster, Colgate 360.

BTW: min tannbørst knakk faktisk, jeg pusset helt vanlig..




Puss Puss så får du en suss..
Vis hele sitatet...
Du er helt sikkert på at det er gratis?
trees
Trådstarter
Ja du får den sendt med brev i posten, du trenger ikke å betale noen ting..
Sitat av naxoz
Ja du får den sendt med brev i posten, du trenger ikke å betale noen ting..
Vis hele sitatet...
Okei tusen takk. skal prøve det
Hahha, sånt er så lavt at det er morsomt. Jeg fikk en eske grandiosa fra stabburet, da jeg fant en pinne på en pizza. Funker nok med det meste, egentlig.
Sitat av slækkern
Hahha, sånt er så lavt at det er morsomt. Jeg fikk en eske grandiosa fra stabburet, da jeg fant en pinne på en pizza. Funker nok med det meste, egentlig.
Vis hele sitatet...
Måtte du vise den pinnen ellernoe? eller ringte du bare dem som med tannbørstene?
Lenge leve skriveleif! Heter tannbørstE. Ikke tannbørst, så lærte du noe nytt i dag og!

Dette må prøves.
Alle sammen:

La oss slå Colgate konkurs!
Hehe, festlig tråd.
Lettet bra på smilebåndet når jeg leste emnet.
Kp fra meg!
Sist endret av Crimatix; 16. mai 2008 kl. 21:00.
sånn er det med findus også du kan bare ringe og klage på et produkt så får du et gavekort i posten

bestemor kjøte noe sånn fiskegrateng som ikke smakte og da klaget hun og fikk et gavekort på 50 eller 150 kr husker ikke sumen:P var iallfall mere en det de kostet

egentlig er det bare og ringe noen å se, om de vil se varen sier du bare at du har kastet den:P
Jaa :P Tusen stykker ringer og sier de har knekt tannbørsten x)
En venn av meg sa i en mail at han fant nøtter i vanelig stratos og fikk ganske mye sjoklade i posten.Vet immdlertid ikke om det funker å bare si ifra lenger, tror du må ha produktet.
Sitat av Silvercrest55
Måtte du vise den pinnen ellernoe? eller ringte du bare dem som med tannbørstene?
Vis hele sitatet...
Sendte dem en mail, fikk beskjed om å ta av plasten og sende dem pinnen, så det gjorde jeg.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Det der er dårlig timesbetalt. Få dere heller en jobb (eller ran en kiosk).
Fant noe drit oppe i proteinet mitt, kastet det, men så kom jeg på at jeg kunne klage. Sendte en mail, og dagen etter ringte logistikksjefen for Proteinfabrikken. Fortalte en dramatisk historie om den udentifiserte gjenstanden jeg fant i proteinet og fikk en 3kg whey tech til 700kr.

Uten å sende inn gjenstanden.
Jeg bestilte dame fra bride.ru en gang, men etter å ha hatt henne i et halvår oppdaget jeg at det kom ting med stygg lukt ut fra et av kroppshullene hennes. Jeg sendte mail og klagde, og som kompensasjon fikk jeg tilsendt en hel familie!11 Uten å sende dama tilbake!

LØP OG BESTILL, HER ER DET PENGER Å TJENE
Klaget til First price at tannbørsten min knakk, som den faktisk gjorde.
Fikk 5 nye tannbørster.

Jeg har klaget til Tine at brunosten ikke var mørk nok (ikke kommenter takk).
Fikk 5 kg med brunost i posten.

Klaget til Toro for at jeger gryta ikke smakte nok jegergryte (ikke kommenter her heller takk)
Fikk 10 - 15 poser med jegergryte og alt mulig annet

Klaget på en lowa sko jeg hadde, den demonterte seg selv.
Fikk to nye sko.

Så mitt råd er, klag i vei..
Helt gratis er det jo ikke, du betaler jo for telefonsamtalen. Hvor mye koster egentlig en tannbørste? Det er ikke så veldi mye akkuratt. Men liker prinsippet, sånn kan en jo gjøre med mange ting som andre her sier.
Sitat av naxoz
Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg pussa med den knekte delen;p
Vis hele sitatet...
Hadde du råd til å skrive dette? :O
tenk, du sliter på tastaturet. etter en 10år må du kanskje ha nytt :O
Sinnsykt bra! Flere historier?
Haha! Fikk meg en god latter i dag jeg også. Tror faktisk jeg skal begynne å klage litt på ting jeg er misfornøyd med jeg og. Vil ha flere historier!
Sitat av holy_toy
En venn av meg sa i en mail at han fant nøtter i vanelig stratos og fikk ganske mye sjoklade i posten.Vet immdlertid ikke om det funker å bare si ifra lenger, tror du må ha produktet.
Vis hele sitatet...
Den tror jeg ikke noe på, pga det står bakpå stratosen ( å alle andre sjokolader) at den _KAN_ inneholde nøtter!
hehe, joda, det funker jo siden det er mer stress for leverandør at du sender inn, men dette vil vel bare føre til at det blir strengere og dårligere service for de som har en reel klage?
Sitat av egeulf
Jeg bestilte dame fra bride.ru en gang, men etter å ha hatt henne i et halvår oppdaget jeg at det kom ting med stygg lukt ut fra et av kroppshullene hennes. Jeg sendte mail og klagde, og som kompensasjon fikk jeg tilsendt en hel familie!11 Uten å sende dama tilbake!

LØP OG BESTILL, HER ER DET PENGER Å TJENE
Vis hele sitatet...

SATAN eg lo så evig bra av denne xD Takk så mye!!! Du gjorde dagen lysere :P
Når jeg spiste en kvikklunch var det bare halvparten fylt med kjeks på den ene pinnen
Hvis dere vil ha en HELT gratis tannbørste: snik på trikken/bussen og napp ned en gul tannbørste fra de nye redd-barna (eller var det røde kors) plakatene. Slik slipper du utgifter for tlf. samtale, og også utgifter for trikk-bilett (med mindre du blir ferska og får bot).

På denne måten kan du også få en gratis kam blant annet, tror også at et eskulisvt falskt perlesmykke også er blandt disse objektene... Plakatene har nemlig et objekt limt fast på seg, etterfulgt av teksten "Denne xxx (fks.: tannbørste) var bare en xxx før, nå er den bare et vondt minne..."

Noe i den duren.. Godt å pusse tenna igjen etter tre dager uten børste... Forresten; her gjelder første mann til mølla prinsippet, ser at det begynner å bli magert med tannbørstene, men kammene og smykkene er det heldigvis en god del igjen av!
lol. Velkommen til FREAK forum..

Ihvertfall, takk for tipset
Klagde på at plastikken øverst på colaflaska knakk da jeg mista den i gulvet, og at colaen følgelig rant utover gulvteppet... Fikk ei kasse à 10*1,5 liter cola i erstatning.

Klagde på noe first price greier også, husker ikke hva... Tror jeg sendte mail om at det var slim brusen eller noe.. Fikk ei pappeske i posten med diverse first price varer et par uker senere.
Sitat av Potrick
Hvis dere vil ha en HELT gratis tannbørste: snik på trikken/bussen og napp ned en gul tannbørste fra de nye redd-barna (eller var det røde kors) plakatene. Slik slipper du utgifter for tlf. samtale, og også utgifter for trikk-bilett (med mindre du blir ferska og får bot).

På denne måten kan du også få en gratis kam blant annet, tror også at et eskulisvt falskt perlesmykke også er blandt disse objektene... Plakatene har nemlig et objekt limt fast på seg, etterfulgt av teksten "Denne xxx (fks.: tannbørste) var bare en xxx før, nå er den bare et vondt minne..."

Noe i den duren.. Godt å pusse tenna igjen etter tre dager uten børste... Forresten; her gjelder første mann til mølla prinsippet, ser at det begynner å bli magert med tannbørstene, men kammene og smykkene er det heldigvis en god del igjen av!
Vis hele sitatet...
Ble inspirert og tok en sokk fra en slik plakat idag, passet perfekt på to tær.
Heldigvis er det ingen som har sagt noen moradi vitser som "klagde på moradi, så jeg fikk en kjøretur til". Ellers har jeg bare klaget på en frossen pizza på kiwi, fikk en ny en tilbake. Ikke mye å skryte av men...