Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 9674
Sitat av Da9L
Tror ikke du er den rette til å være grammar-nazi.
Vis hele sitatet...
Det er der du tar feil, vi trenger alle å være språknazister...
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av Butterfly
ontopic: Hvis de ikke gjør deg vondt eller andre, hvorfor fucke det til for dem? De holder voldtektsmenn borte fra gatene.
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne se noe form for bevis som støtter opp dine påstander om at prostitusjon forhindrer voldtekter.
Hvor mange prostituerte tror du blir så og si voldtatt av sine kunder? Men de kan ikke gjøre noe med det for de trenger pengene.


Faen for en latterlig diskusjon dette her er.



Til trådstarter: Kontakt huseier og si at du har misstanke om at det foregår prostitusjon i naborommet ditt, så får han avgjøre hva han gjør. Da gjør du ikke noe ulovlig eller umoralsk med å drive på med ulovlig avlytting.
Veggmikrofon, funker sikkert fett, ulempen er vel prisen på 12 500kr :P.

http://spyshop.no/index.php/Alle/Esk...uct-flyer.html

Pass på at den prostituerte ikke får vite at du mistenker henne for å selge sex, ellers kommer halliken og banker deg!
Sitat av Joey
Jeg vil gjerne se noe form for bevis som støtter opp dine påstander om at prostitusjon forhindrer voldtekter.
Hvor mange prostituerte tror du blir så og si voldtatt av sine kunder? Men de kan ikke gjøre noe med det for de trenger pengene.
Vis hele sitatet...

Har ingen kilder, kun logisk resonnement. Jeg er fullstendig enig i at prostitusjon ikke vil utrydde voldtekter, eller en gang halvere antallet; grunnet at voldtekt også handler om aggresjon og behov for å nedverdige. Men jeg vil våge å påstå at hvis det ble total forbud mot prostitusjon, og prostituerte var umulig å få tak i, ville antallet voldtekter øke.

Når det kommer til de prostituerte som blir mer eller mindre voldtatt av sine kunder er dette en helt annen del av saken. Dette gjelder hovedsakelig "menneskehandel"-prostituerte, og hvis man innførte offentlige bordeller med tydelige rettningslinjer og kontroll, tror jeg dette ville bli vesentlig redusert, i alle fall et problem som ble lettere å handskes med.
En annen ting som er veldig relevant i denne tråden er lovlighet og saklighet. Om du kommer til huseier med en mappe som er stemplet "top secret" og dna på kundene hennes vil du nok bli latterlig gjort for å leke politi. Keep it real, si ifra til huseier at du tror det foregår ulovlig salg av sex i leiligheten. Jeg sier ulovlig fordi det etter all sannsynlighet er svarte penger personen drar inn på denne virksomheten. Sist jeg sjekket skal all lønn i Norge registreres å skattes av. ( Det er sikkert feil, fakta er at jeg aldri har sjekket det, høres profft ut , men kvalifiserer til flaming)
Sist endret av telebohrian82; 2. mai 2008 kl. 00:22.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Melodrama
Veggmikrofon, funker sikkert fett, ulempen er vel prisen på 12 500kr :P.

http://spyshop.no/index.php/Alle/Esk...uct-flyer.html

Pass på at den prostituerte ikke får vite at du mistenker henne for å selge sex, ellers kommer halliken og banker deg!
Vis hele sitatet...
1. Hvem sier at alle prostituerte har hallik?
2. Hvorfor kjøpe hos spyshop.no?
Jeg vet dette hørest GANSKE creepy ut men ... stalk dem?
Følg etter dem å finn ut hva de gjør til ellers?
Skjønner fortsatt ikke hva pointet med å finne ut om de er hoes? Hvis de er det, så kan vel ikke husverten kaste de ut? Jeg mener, det er jo et lovlig yrke. Med mindre du tror det er en hallik som bor der da.
Hvor skummelt hadde det ikke vert for en person og kombinere yrkene hore og hallik?
Mye selvskading ihvertfall.

Nei, du skjønte sikkert hva jeg mente. Hvis ikke: kondolerer.
Blikkboks,nylon snøre og stikksag... funker bedre enn et glass mot veggen...
Kan lage hull i vegger i skap også vett..(på din side).. så synes det ikke så jævlig. (vær så snill å si det ikke er for komplisert å forstå at man ikke skal helt igjennom veggen...)

Eventuelt walkie-talkie med gummistrikk på...

Båndopptaker under sofaen...

Enkelt kjøpt og (relativt) billig avlyttings utstyr du kan få kjøpt både på nett og i Oslo... Og et par steder over på svenske sia... Dessverre ikke nåkka æ kommer til å hjelpe deg med å linke til da det skulle være ganske enkelt med minimal innsats fra din side...

Finne ut kor røran dæmmes kommer ned og (om i gamle bygg) lyden kommer lettest igjennom veggene, bruk øret eller en anstendig mikrofon og en kopp (da med et hull i bunnen til mikken... konsentrert lyd flate...noen forstår,andre klør seg i hodet...)





osv osv osv osv.... vanskelig e det ikke, en sånn forbanna lydforsterker dritt leke du kjøper på lekebutikken med en pappskjerm på og fjerning av isolasjon i en skap vegg e nok til å avlytte en nabo leilighet....

Og for å støtte under nåkka som allerede e sagt her, vi e ikke her for å fordømme å flame men for å assistere og kommentere, kunnskap e makt og en søken etter kunnskap skal ikke nødvendigvis slås ned bare fordi spørsmålet ikke va pent formulert...
Gadd ikke lese mer enn side 1 men her e ihvertfall mine forslag og meninger,Peace out-
kom deg inn i huset, gjem deg, film, ta opptak. Er en krevende prosess. Men adrenaline står på topp tenker jeg, hvis du hadde gjennomført det : P
Det jeg ikke skjønner er idioter som skal stille seg kritisk til spørsmålet til trådstarter her. Hvis du ikke kan hjelpe han med saken, hold kjeft! Det er ikke spørsmål om moral og etikk.
Har dere felles luftesystem, ellerno sånt ? Ala ventilator elns ? Da kan du snike opp en mic, eller et høreapperat (bedre, for det er med forsterking) og koble rett på anlegg.

Har testet tidligere med høreapperat, det virket ( ja vet det var galt av meg ) men hadde mine (bedre) grunner