Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  165 5942
Hvis jeg skal på TG 03 påtvinger jeg meg selv nff-rekka.
Og jeg blir med xtrax for pizza. (Øl ? -Jeg kjører )
Pizza og øl ville vært fet (men er ikke 18 da ØL?)
Jeg hadde planer om å dra nedover, men det var nå dette med transport da..
Det blir langt fra Trondheim til TG med en bil full av PC`r og skjermer
Visst skal jeg til TG.
Men hadde vært som tidligere nevnt, hvis man kunne ordnet noen effekter, som viste at vi var der lixom. T-Skjorter eller .no.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av kermit-
Hvem sier at TG skal arrangeres på Hamar?

Jeg vet ikke om jeg kommer til å bli med en hel skokk med folk for å spise pizza, tror jeg holder meg til nFF folk som jeg kjenner bedre...
Vis hele sitatet...
Ey, du jeg og xaff må jo ut og gomle pizza da kermster hehe, setter en knapp på den nye hallen i lillestrøm når det gjelder plassering... Men me får sjå.... Btw, aces. du har å sette deg foran meg hvis du drar. Jeg må le litt av håret ditt igjen
jeg blir med dere å spise pizza hvis dere blir med meg å spiser den beste kebaben i byen (hvis det blir i hamar that is). Det blir sikkert ikke hamar :-/
Jeg skal selvfølgelig på TG neste år. Man er ikke der 5 år på rad for så å bryte rekka den sjette gangen.

Gruppen vår (CKML) kommer mest sannsynlig til å delta i VideoFX/Anim compo (hvis sakene blir ferdig), MP3 Music og Multichannel samt PixelGFX. Vi skal i alle fall gjøre vårt for å holde scenen i live. Det var forresten mange bra bidrag i fjor.

Jeg kommer ikke til å sitte på noen nFF rekke, er vel crew hos Norske Nerder til neste år oxo. Hvis ikke sitter CKML samlet.
Opprinnelig postet av totto
Ey, du jeg og xaff må jo ut og gomle pizza da kermster hehe, setter en knapp på den nye hallen i lillestrøm når det gjelder plassering...
Vis hele sitatet...
Right on

Jeg håper det blir i Lillestrøm, kortere vei til Lillestrøm enn til Hamar herfra. Spiller ingen rolle uansett det, bare det ikke blir arrangert lengre nord enn Lillehammer eller noe sånt
Hvor er hamar? Tar det lang tid og kjøre fra Trondheim til Hamar (bilen min er råtten og går ikke så fort)

Scha
Kermit- hehe lillestrøm hadde vært konge.. nye sjølyst senteret kanskje?
ja, scha, det tar lang tid å kjøre fra trondheim til hamar.. hamar er rett ved mjøsa, om det sa deg noe. sjekk atlaset;> lillestrøm er enda lenger, det er rett ved oslo.
hørte jeg en frekkhet totto? Har stussa litt på det jeg så Så nå er det min tur å le av deg!!!
jeg skal oxo paa TG! er skikkelig gira allerede naa
Opprinnelig postet av Scha
Hvor er hamar? Tar det lang tid og kjøre fra Trondheim til Hamar (bilen min er råtten og går ikke så fort)

Scha
Vis hele sitatet...
Hm, det tar ca 10-11 timer fra Tr.Heim til Tønsberg, jeg regner med en 6-7 timers tur til Hamar hvis bilen din klarer 90 (110-120 over Dovre dah)

Var omtrent den farten jeg holdt i Benzen når jeg kjørte nedover for en mnd siden.
Ikke den beste grafikken, men den duger
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er jo en ca 7 timer Trondheim - Oslo hvis du har bra temp da. Kjører til Lillehammer på fem timer uten problemer.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Litt gammel post: uansett:

Hører noen rykter om at TG03 skal arrangeres på Fornebu, den gamle flyplassen ja. Det hadde vært kult, NÆRME Men det er lite info fra hjemmesidene! Noen som vet noe mer nå?
sier bare 1 ting om mine erfaringer fra tg:

ARNE <--- 3000 drittunger som ropte det hele tiden i fjor
nevn ett år man ikke har hatt rykter om det da
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Opprinnelig postet av chnes

Hører noen rykter om at TG03 skal arrangeres på Fornebu, den gamle flyplassen ja. Det hadde vært kult, NÆRME Men det er lite info fra hjemmesidene! Noen som vet noe mer nå? [/b]
Vis hele sitatet...
The Gathering = Vikingskipet
Better than thou.
Opprinnelig postet av sanders
sier bare 1 ting om mine erfaringer fra tg:

ARNE <--- 3000 drittunger som ropte det hele tiden i fjor
Vis hele sitatet...
Og TG01. Og gjett hvem som startet det. D:
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Carlo? :P
Opprinnelig postet av magstr
The Gathering = Vikingskipet
Vis hele sitatet...
Sikker?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av chnes
Hører noen rykter om at TG03 skal arrangeres på Fornebu, den gamle flyplassen ja. Det hadde vært kult, NÆRME Men det er lite info fra hjemmesidene! Noen som vet noe mer nå?
Vis hele sitatet...
Har hørt rykter om at TG03 skal arrangeres på Arenum i Bergen. Hvem som startet disse ryktene? Det var meg, for ca 60 tegn siden.

Så lett er det å starte rykter.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Noen som vet om noen som mekker slike bannere? fulk.org hadde en ganske liten en i fjor, og den syntes godt. Dessuten skjærte det seg med polle-transport, så jeg håper på at sofa har tenkt seg nedover
Jeg satser på å ta toget. Tror jeg kommer til å angre på det
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sofa skal vel ikke nedover afen, så lenge mia ikke kommer såh
/me eyes mia
Jeg skal på TG så sant jeg får skrapt sammen penger har ikke vært på TG før.. Hvor mye trenger man? 3000-4000? (Bruker MYEEEEE penger )
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Du trenger penger til å komme deg dit, og tilbake, samt penger til å overleve hele uka.
jeg brukte ikke mer enn 1000 der oppe ifjor.. men så spiser ikke jeg allverdens heller da, drikker ikke brus og spiser omtrent ikke godteri ;P brukte penger på den hotellnatta da, offcourse. det blir vel til hva du gjør det til, etter at billett og reisa er betalt.

og sofa; det er skummelt at du legger den avgjørelsen på MEG ;D
ska prøve å komme meg i år

mia: drikker ikke brus og spiser omtrent ikke godteri? Hva slags datanerd er du ?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
[SIZE=1]fg[/SIZE]
dj1inn; en jævla sunn faen av en nerd.. men okei,jeg drakk cola på tg, jeg gjorde det.

nso; wtf? fg?

kermit; ingen du kan kjøre med nedover/oppover/bortover?
Sist endret av mia; 4. februar 2003 kl. 21:09.
I r not
Kommer selvfølgelig i år og! Visste ikke det var en TG03 thread her =) Eller kanskje? Syntes plutselig jeg huska å ha posta i den før engang ;D
ARGH! Hysing har fler posts en meg ¬_¬

Ikke stress for mye med alkohol saken hysing.. Nerder er sånn enten avskyr vi alt som har med alkohol og gjøre.. ellers elsker vi det alt for mye..

Men jeg vet hva du sikter til
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg drikker hverken brus eller godteri, at all omtrent. Og spiser fint lite mat Så kan jo bli billig for meg
Men jeg skal jo ikke, med mindre mia skal da, seff.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Klart mia skal på tg, for da får jeg transport nedover
jeg skal også dit
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nedover? Mia skal vel oppover?
jo, mia skal oppover, men DU sofa skal nedover, og da får afen transport.. clever, you? ;D

jeg får hilsa på tastaturet til real igjen.. HURRA!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ah well, da ødelegger du for Afen også, om du ikke kommer. Tenk på DET du!
gruppepress.
Angående det at folk sier at de er "sikker" spå at det blir i Hamar i år også, må jeg desverre skuffe dere... Her er et utsagn som ble skrevet av en av ledelsen i TG...:

"Jeg er like forbauset over at det hvert år er "en som kjenner en som har snakket med en som vet om noen som kanskje har hørt fra en som ..." osv. ang. TG. Som det er blitt sagt -en million- ganger tidligere; den offisielle informasjonen om The Gathering finner dere på www.gathering.org, og alt som blir sagt på diverse forums, IRC etc. er hearsay, og ikke bekreftet.

Som en av hovedarrangørene bak TG vil jeg gjerne informere om at det -ikke er bestemt- hvor TG 2003 skal avholdes og at dere bør følge med på www.gathering.org om dere ønsker å holde dere oppdatert, ikke følge med i threads started av folk som liker å være pop på web-forums.

PS! Denne brukeren ble lagd i ens ærend for å svare på dette innlegget, og jeg har ingen intensjoner om å holde meg aktivt oppdatert på hva som skjer videre i dette forumet. Om noen har spørsmål ang. TG foreslår jeg at dere bruker websiden vår (www.gathering.org, fortsatt eventuelt sender meg en mail på om det er noe -arrangementsmessig- som er uklart. Spørsmål om når billettene kommer ut eller om jeg kan si hvor TG skal være vil bli ignorert, men andre forespørsler mottas gjerne. "
Detter kommer ifra denne adressen, les mer her for mer informasjon: http://forum.overklokking.no/viewtop...f014d5d5a34091

Uansett; er det noen regler for å sitte på nFF rekka? Jeg deltar litt her på forumet, har ikke så mange poster da, men prøver
Har bestilt flybillet, og det til Oslo, så satser ikke på Fornebu
Anyway, håper dere har plass til to gutter ifra Kirkenes....
(Ja, det blir en laaang vei, men vi skal dit!)
Dette blir også min første gang på Tg, gleder meg som faen!!!

Håper vi får plass på rekka da :P
I fjor var det bare og sette serial killa som seater så fikk du sitte med nff
er vel ikke begynt noe arrangering av nFF-rekke enda. ifjor gjorde vi det sånn at alle som skulle sitte med nff overførte seatingrettighetene sine til serialkillah, som reallife sa, også fiksa han det. men han er visst ikke her lenger, så da må noen andre gjøre dette i år, hvis det blir nff-rekke da :>
jeg håper det blir i bergen hvertfall
jeg håper på at det blir i Oslo, helst fornebu
orker ikke tg.. (skal til syden for å hacke spanjoler)
skaarj: og hva har teksten der med at det ikke blir i skipet og gjøre? Sånt der har de sagt før hvert eneste TG. TG er rett og slett ikke TG uten at det er i skipet. Det er jo det at det er i skipet som gjør det så fett. Lokasjonen er alt! Tror ikke det slår an å ha TG i gymsalen på skolen vår f.eks. BLir rett og slett ikke bra! Sikkert mange andre store haller osv men TG=Vikingskipet