Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 979
Hei har et lite problem noen som vet råd? OK, for og ta en PC er det tre ting man trenger...

1. Kunskap om maskinen.
2. Ipen og Porter.
3. Bruker navn og Passord.

Jeg har fått takt i IP via SL.
Brukernavn via GetAcct.
Og sist men ikke minst en rå hacking av password med enum vertøy. Skrev en liste i Notepad over mulige passord og sende den på maskinen slik at den prøve helt til den fant riktig passord. Det er som er så fint er at hovedadministratoren med RID nummer 500 kan ikke bli låst ut uansett hvor mange ganger man prøver. Men så kommer det jeg skal koble meg på daten med net use.... Og det funker ikke!

dette er koden min :

net use \\ip passord /u:Bruker
eks.

net use \\10.0.0.1 blah /u:Administrator

Hva er galt?

Hvis noen kan hjelpe meg ville det vært fint
Sist endret av Nichotin; 30. januar 2006 kl. 22:40. Grunn: Her konkurrerer vi ikke om å bruke mange utropstegn eller spørsmålstegn.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator

Kode

C:\Documents and Settings\Administrator>net use /?
The syntax of this command is:


NET USE
[devicename | *] [\\computername\sharename[\volume] [password | *]]
        [/USER:[domainname\]username]
        [/USER:[dotted domain name\]username]
        [/USER:[username@dotted domain name]
        [/SMARTCARD]
        [/SAVECRED]
        [[/DELETE] | [/PERSISTENT:{YES | NO}]]

NET USE {devicename | *} [password | *] /HOME

NET USE [/PERSISTENT:{YES | NO}]
Trådstarter
10 0
Hei, tusen takk...
Men det er bare et lite problem

Jeg har ikke det granne peiling på hvordan jeg bruker php?
Og lage og produsere script filer og slikt på den andre siden begynner og komme seg... Men når jeg skal bruke php er jeg helt blank. Tror du at jeg kan få litt hjelp der også`?
Dette er heller ikke et php script. Dette så ut som Dos kommandoer. Altså net use kommandoer.
Kopier det inn i Notepad. Bytt ut det rellevante med informasjonene du allerede har.
Trådstarter
10 0
Sitat av Luric
Dette er heller ikke et php script. Dette så ut som Dos kommandoer. Altså net use kommandoer.
Kopier det inn i Notepad. Bytt ut det rellevante med informasjonene du allerede har.
Vis hele sitatet...
Ok, det skjønte jeg ikke skjønner du... Siden det stod php-kode ovenfor... Dermed var jeg satt ut av spillet med engang. haha Skal skrive det i notepad men hva skal jeg lagre det som ??? Syns du... Eller noen andre for dens saks skyld
les hva som står der kansje?
det står nemlig beskrevet hvordan net use virker...
*.bat fil kanskje.....

Men bare ikke bruk dette til hacke admin pc'n i klassen min!
Sist endret av tSig; 31. januar 2006 kl. 08:52.
Trådstarter
10 0
Sitat av tSig
*.bat fil kanskje.....

Men bare ikke bruk dette til hacke admin pc'n i klassen min!
Vis hele sitatet...
Nei, da ta det med ro...
Har det bare gøy med og utforske mulighetene... Og hva skulle vell skje hvis jeg om så gkorde? maskinen tar ikke skade av det, det er verre hvis man bruker trojanere...
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sterkt gjort av deg som kalte alle andre for "NOOOOOBS!" senest i går i ni-tiden. Personlig tviler jeg at du er i stand til å utføre noe som helst script-kiddie angrep eller hva enn du prøver å gjøre.